“Erg lekker pure simpele Franse keuken”
Beoordeling van Le Saint-Michel

Le Saint-Michel
Geclassificeerd als nr. 2 van 38 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten hier. Alles was goed klaar gemaakt en lekkere wijn. Beperkte kaart maar zeker de moeite. Wij zouden nog is terug gegaan zijn na 2 weken maar de menu was nog de zelfde dus zal t voor volgende keer zijn.

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden naar hier gekomen omdat we aangetrokken werden door het gezellige kader. Dit is een topadres in La Roche. Beperkte kaart maar superverse gerechten met een betaalbare wijnkaart.
We komen terug.

27 augustus 2020 beoordeeld

een klein maar knus restaurant, een heerlijke menu genomen en voor hetgeen we kregen niet te veel betaald, vriendelijke bediening ook, dit is zeker om terug te gaan hier naartoe

23 augustus 2020 beoordeeld

Met vrienden op kort verlof in La Roche. Dit pareltje steekt met kop en schouders beven de rest van de restaurants uit. Kleinschalig, klantvriendelijk, en vooral heel lekker!

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke avond,
Na een teleurstellend begin van de avond, kwamen wij bij “Le Saint-Michel in een warme en vriendelijke atmosfeer binnen.
De bediening was vlot en vakkundig en de geserveerde gerechten met veel liefde klaar gemaakt. Dit alles deed ons het slechte begin van de avond totaal vergeten.
We hebben oprecht zeer genoten van jullie gastvrijheid een dikke chapeau.

Reizigers die Le Saint-Michel bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Le Saint-Michel geweest? Deel je ervaringen!