Beoordeeld op 21 september 2019 via mobiele applicatie

Hotel gelegen in zeer rustige straat .
Kamer groot maar op niveau van inrichting tegenvallen
Veel parking ruimte aan hotel .
Vriendelijke bediening .
Ontbijt voldoende keuze , terwijl dinner echt wel lekker was.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Aangenaam en gezellig verblijf , lekkere gerechten met verrassende streekproducten en vriendlijke patron.
Een mooie verzameling heerlijke wijnen.
We hadden een ruime en propere kamer.kortom een geslaagd weekend.meer dan zijn prijs waard.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 9 december 2018

Vandaag aangenaam verrast door hun schitterend menu met aangepaste wijnen, nieuwe ontdekking gedaan. Van begin tot het einde super lekker en de hoofdschotel met kalfszwezeriken was gewoon WAAUW ! Komen zeker terug

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit . We waren hier op een zondag en onze de menu caprice van 39.95. We kozen zelf de wijn. Voldoende tijd tussen de gerechten. Mooi wijnkelder. Kaart eerder beperkt. Komen zeker terug

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 mei 2017

was zeer warm weder, de lunch was niets speciaals, zelf niet lokaal. Wel een lieve plezante service. Is een typisch Ardennes huis voor toeristen. Het enige goede is de goedkope prijs voor de rest beter te vergeten

Datum van verblijf: mei 2017