Beoordeeld op 19 november 2017

Wij zijn daar niet gaan overnachten, maar alleen gaan dineren met vrienden. Dit was tot in de puntjes af! Ook mooie sfeer en vriendelijke bediening. Misschien wel een aanrader om te overnachten. Ook zeer mooi gelegen.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Afgaande op de 2 couverts in de Michelingids verwachtten we een fantastisch gastronomisch WE. Spijtig genoeg werden onze verwachtingen niet ingelost. Het eten is oke, maar that's it. Helemaal niet verfijnd. Over het hotel valt niets aan te merken. De kamer en badkamer zijn klein maar praktisch ingericht. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. En de familie Maqua en hun personeel zijn zeer vriendelijk. "Petite restauration" mogelijk in het café waar zich ook de receptie bevindt, wat een gemoedelijke sfeer ten goede komt. Kortom: boek hier een kamer met ontbijt en ga lekker eten in "La Ferronnière" of "Le Moulin Hideux"

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 januari 2017 via mobiele applicatie

Wij boekten voor een lang weekend. Wat een meevaller : de kamer, de bediening, de kwaliteit van de keuken, het sfeervolle interieur: alleen maar lof ! Ons verblijf was pure verwennerij van a tot z. Ronduit een schitterende locatie voor wie nood heeft aan een paar dagen ongestoorde rust !

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 januari 2017

Bij de familie Maqua is het thuiskomen.

Het was de 2e keer dat we in dit fijne hotel boekten, en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

We kregen een mailtje met een aantrekkelijke aanbieding, gastronomisch. Direct geboekt. Bij aankomst kregen we te horen dat men de kamer gereserveerd had waar we de vorige keer in sliepen. Ik vind dat heel attent! Bovendien was/ is het een heel mooie kamer , ruim, met een fantastisch uitzicht.

Gastronomisch.... beyyyooonnd! Werkelijk zalige gerechtjes, zo verfijnd gebracht, zo'n smaakbommetjes! Een streling voor het oog, exquise ingredienten,... de hand van een masterchef! Ik meen dit!

Het was aan tafel zalig genieten, heerlijk slapen, en wakker worden met een landschap om stil van te worden.

Het ontbijt, méér dan uitgebreid, je kwam niets tekort. Maar wat me echt ontroerde tijdens het ontbijt, is dat opa Maqua met zijn kleindochter aan de hand, iedereen goedemorgen kwam wensen. Het getuigt ervan dat kinderen meer dan welkom zijn. Zelf hebben wij geen kineren, maar dit gebaar vertedert ons hart.
Service, mét een hart ten top! Fantastisch, bedankt, tot gauw.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 december 2016

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Het onthaal was zakelijk en helemaal niet persoonlijk. Het blijkt inderdaad dat dit hotel het moet hebben van "De vaste klanten".De kamers waren netjes maar ook niets meer. Wij hadden gekozen voor het arrangement étappe gourmet. Het restaurant is een beetje aan de kleine kant en de tafelzetting was niet optimaal. Eerst brachten ze ons de restaurantkaart wij vonden daar niet het gourmet menu. Wanneer we zelf aangaven dat wij een arrangement besteld hadden bleek de communicatie tussen het onthaal en de keuken iets vlotter te werken. Het eten zelf was lekker en gevarieerd. Het ontbijt was zeer uitgebreid.Het personeel in het restaurant was zeer gedienstig en vlot. Het ontbijt was prima. Dit is een hotel voor vaste klanten. Spijtig of niet maar wij zullen daar niet bij behoren.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner