Hotel des Ardennes
Auberge Le Relais(Corbion sur Semois)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 197*
Travelocity
  • Restaurant
  • Restaurant
4 januari 2017 beoordeeld

Bij de familie Maqua is het thuiskomen.

Het was de 2e keer dat we in dit fijne hotel boekten, en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

We kregen een mailtje met een aantrekkelijke aanbieding, gastronomisch. Direct geboekt. Bij aankomst kregen we te horen dat men de kamer gereserveerd had waar we de vorige keer in sliepen. Ik vind dat heel attent! Bovendien was/ is het een heel mooie kamer , ruim, met een fantastisch uitzicht.

Gastronomisch.... beyyyooonnd! Werkelijk zalige gerechtjes, zo verfijnd gebracht, zo'n smaakbommetjes! Een streling voor het oog, exquise ingredienten,... de hand van een masterchef! Ik meen dit!

Het was aan tafel zalig genieten, heerlijk slapen, en wakker worden met een landschap om stil van te worden.

Het ontbijt, méér dan uitgebreid, je kwam niets tekort. Maar wat me echt ontroerde tijdens het ontbijt, is dat opa Maqua met zijn kleindochter aan de hand, iedereen goedemorgen kwam wensen. Het getuigt ervan dat kinderen meer dan welkom zijn. Zelf hebben wij geen kineren, maar dit gebaar vertedert ons hart.
Service, mét een hart ten top! Fantastisch, bedankt, tot gauw.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
28 december 2016 beoordeeld

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Het onthaal was zakelijk en helemaal niet persoonlijk. Het blijkt inderdaad dat dit hotel het moet hebben van "De vaste klanten".De kamers waren netjes maar ook niets meer. Wij hadden gekozen voor het arrangement étappe gourmet. Het restaurant is een beetje aan de kleine kant en de tafelzetting was niet optimaal. Eerst brachten ze ons de restaurantkaart wij vonden daar niet het gourmet menu. Wanneer we zelf aangaven dat wij een arrangement besteld hadden bleek de communicatie tussen het onthaal en de keuken iets vlotter te werken. Het eten zelf was lekker en gevarieerd. Het ontbijt was zeer uitgebreid.Het personeel in het restaurant was zeer gedienstig en vlot. Het ontbijt was prima. Dit is een hotel voor vaste klanten. Spijtig of niet maar wij zullen daar niet bij behoren.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
22 december 2016 beoordeeld

Zeer goed hotel, we verbleven hier met een Wonderbox, gedurende 1 nacht met diner en ontbijt, alles was zeer verzorgd en de maaltijden waren lekker. het enige minpunt was dat onze kamer nr 200, vlak naast de lift lag, bijgevolg telkens er iemand de lift gebruikt hoor je het belletje,ook 's nachts.
Hotel is zeer goed gelegen om de omgeving van Bouillon te verkennen. Vriendelijke eigenaars en personeel, spreken Nederlands.

Kamertip: Niet kamer nr. 200 nemen, deze is gelegen vlak naast de lift.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
14 november 2016 beoordeeld

De superior kamer die we gekozen hadden was tamelijk goed ingericht, de badkamer was modern. (nr108)
Men kan gemakkelijk in & uit het hoekbad stappen neerzitten en douchen tegelijk.
We hadden ook halfpension geboekt, het avondmenu was redelijk goed.
Het ontbijt daarentegen was super verzorgd!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
24 oktober 2016 beoordeeld

Wij boekten voor het eerst een weekendje in de Ardennen en kozen voor dit hotel. Dit is écht een perfect gerund, hartelijke plek. In oktober en november ben je in de weekends verplicht half pension te nemen. Daar krijg je geen spijt van. Heerlijke diners. Geen moeite te veel om het hun gasten naar de zin te maken. Er werd meteen rekening gehouden met de lactose intolerantie en de menu werd aangepast. Zo hartelijk. Voor iedereen een babbel, een aangepaste wandelkaart met prima tips. We komen zeker terug!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner