Hotel des Ardennes
Auberge Le Relais(Corbion sur Semois)
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis internet
12 oktober 2016 beoordeeld

Een super hotel waar we vriendelijk verwelkomd werden.We kregen een grotere kamer voor dezelfde prijs.Het eten zowel ontbijt als diner waren super. Voor de verjaardag van mijn echtgenote kregen we elk een glas champagne aangeboden.We gaan zeker terug naar dit vriendelijk en zeer goed hotel.

Kamertip: Het uitzicht is het mooist achteraan.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
18 september 2016 beoordeeld

Traditioneel en familiaal gerund hotel. Uiterst attente en vriendelijke medewerkers waarvan sommigen perfect tweetalig zijn. De bazin is trouwens van Vlaamse afkomst. Klassieke maar zeer verzorgde en lekkere keuken. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer verleiderlijke wijnkaart. Grote, mooie en rustgevende tuin. Voor personen die service, lekker eten en rust zoeken. Niet geschikt voor zij die bruisend vertier zoeken.
Eén verbeterpunt: een koelkastje in de kamer.

Kamertip: De kamers die uitgeven op de tuin zijn -uiteraard - rustiger gelegen.
  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een stijlvol restaurant, uitstekende bediening en een heerlijke kaart. Wij lieten ons verrassen met het Bib Gourmand menu. We overwogen eerst het duurdere Plasir menu maar het Bib Gourmand is ruim voldoende en zeer gevarieerd. Met een goede fles wijn en een espresso tot slot waren we slechts 98 euro kwijt. Veel kwaliteit voor een mooie prijs!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
24 juli 2016 beoordeeld

Het hotel dat geleid wordt door de familie Macca is nog steeds top. Uitgebreid ontbijt buffet, lekker en verfijnd avondmaal, verzorgde kamers, vriendelijk personeel en prachtige tuin. Ondanks dat het hotel aan de verbindingsbaan naar Bouillon (ong. 10 km) ligt is het er zeer rustig. We logeerden hier reeds een aantal jaren geleden en nu 2 dagen, maar het zal niet ons laatste bezoek zijn.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de oostkant met beperkt zicht op de tuin op de 3de verdieping. Heel rustig.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
13 juli 2016 beoordeeld

Super leuke ervaring. We waren hier een midweek volgens de formule "A la carte" wat zeker een aanrader is. De kamers zijn ruim, netjes en modern met een mooie badkamer met inloop douche of bad/douche. Je kan kiezen tussen een kamer langs de straatzijde of tuinzijde. Het ontbijt in buffetvorm is uitgebreid en lekker. Voor het diner konden we kiezen uit de volledige restaurantkaart + dagmenu's en zo zelf een drie- of viergangen diner samenstellen. Het personeel is heel vriendelijk en doet zijn best om Nederlands te spreken. In de mooie tuin is het heerlijk aperitieven na een prachtige wandeling in de omgeving. Wij komen zeker nog terug.

Kamertip: Kamers aan de tuinzijde zijn in de zomer koeler.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden