Beoordeeld op 6 augustus 2018

Een ideale bestemming voor een WE in de Ardennen. Corbion is een klein gezellig dorpje en het hotel ligt vlak tegenover het dorpsplein en de kerk. Een goede uitvalbasis voor een pittige wandeling. Zeer vriendelijke en gedienstige uitbaters en een lekkere keuken. Eigenaar aan het fornuis

Datum van verblijf: september 2017
Didier M, Propriétaire van Auberge Le Relais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Bonjour,merci et a bientot

Beoordeeld op 15 juli 2018

Net terug van een weekendje Corbion,in Bouillon. Hele vriendelijke uitbaters. Deze deal gekocht via Outspot,voor 2 overnachtingen,met twee personen,met op vrijdag een driegangenmenu en zaterdag een viergangenmenu. Je mag vrij kiezen uit de kaart, je schrijft het smorgens op een briefje en dat wordt savonds geserveerd. Amuses zijn verrassend en lekker. De waterzooi is heel lekker van smaak. Zaterdagavond nog tot laat zitten genieten op het terras vooraan. (écht zomerweer!). Wij hadden kamer 11...Achteraan,dus geen lawaai van de straat. Heel klein, en de lavabo in de badkamer lijkt voor dwergjes...maar okee, om te slapen en te douchen is het best wel okee. Ontbijt is lekker met de zelfgemaakte pistolets en koffiekoeken. Het zelfgebakken brood,was overlekker en was nog warm toen we die aansneden. Er zijn verschillende soorten kaas en charcuterie. Op tafel staat reeds een flesje (zelf uitgeperst) sinaassap. Kleine glaasje met extra vitamientjes met vers fruit. Yoghurtpotjes zijn eveneens beschikbaar. Alleen jammer,geen vers gebakken eitjes..ik heb het niet gevraagd maar mss was dit wel mogelijk. Er waren wel gekookte eitjes aanwezig. Voor de vriendelijkheid van de gastheer en gastvrouw keren we graag terug !

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 mei 2018

Typisch Ardeens hotel. Kamers verzorgd, met alle faciliteiten, maar wat klein. Het eten 's avonds is zeer lekker en van goede kwaliteit. Een aanrader voor wie van knus en lekker houdt. De eigenaars zijn uitermate vriendelijk.

Kamertip: Rustige kamers achteraan, alhoewel het een rustig gelegen hotel betreft.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Van 3 tot 5 mei verbleven in dit hotel.
Vriendelijke familie. Aangenaam verblijf. Wij hadden kamer 11. Niet al te groot maar alles aanwezig.
Bed prima alleen de kussens niet als thuis. Badkamer grenst aan een buitenmuur. Ventilatie via die buitenkant zou prettig zijn. Wellicht een idee bij de opknapbeurt van het sanitair. Ontbijt uitstekend met brood uit de eigen bakkerij.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 22 december 2017

Het is er proper en iedereen is vriendelijk. Er is een zeer goed ontbijt met zelfgemaakte brood en broodjes. Het eten is lekker maar niet super speciaal.
Maar alles is zo klein!!! De kamers zijn klein en laag, de gangen en trap zijn smal en de badkamer is heeeeeel klein. Aan de lavabo kan je enkel staan als de deur open staat.

Datum van verblijf: december 2017