“Geslaagde make-over!”

Caprice
Geclassificeerd als nr. 8 van 27 Restaurants in Maldegem
Keukens: Belgisch
1 juni 2018 beoordeeld

Er zijn veranderingen doorgevoerd: het meubilair en het servies is vernieuwd en het bedienend personeel draagt nu mooie authentieke schorten, prettig om zien! Uiteraard blijft dezelfde hoogstaande kwaliteit van spijs en drank gehandhaafd, het was weer genieten van lekkere hapjes met o.a. Camembert uit de oven, fijne scampi Caprice en een kabeljauwhaasje (zeg maar “haas”!) zoals het nergens anders geserveerd wordt. Er is een mooie wijnkeuze en de bediening is vriendelijk en attent, telkens weer een aangenaam diner!

2 april 2018 beoordeeld

Op Pasen het restaurant bezocht om te dineren. Heel vriendelijke ontvangst, zowel van de gastvrouw, ook vriendelijke bediening aan tafel NIKS op,aan te merken. Het eten was van aperitief tot dessert superklasse. Je kon genieten van het eten, een vlotte bediening met de gepaste tijd tussen de gerechten. Het restaurant was volzet, dus veel mensen is veel gepraat, maar geen storend lawaai. Beter zo want als er geen volk is is het ook niet gezellig. Ook een wijnkaart met lekkere wijnen. De scampi's als voorgerecht waren top alsook de filet pur van het hoofdgerecht. Gegrild zoals gevraagd, niets op aan te merken. Prijs/kwaliteit ok, we gaan er zeker nog terug.

24 maart 2018 beoordeeld

Wij hebben genoten . De bediening was vlot en vriendelijk. Fijne gerechtjes! Lekkere grill.
We hebben geen negatieve opmerkingen en komen graag terug.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren restaurant bezocht voor verjaardag. Heel druk en veel lawaai waardoor je de medegasten aan tafel soms niet verstond. Aperitieven waren goed geserveerd. Ook de voorgerechten zoals garnaalkroketten, coquilles waren lekker. De vitello tonnato echter was flets en miste zijn smaak en power.
Doordat het zo druk was moesten wij lang wachten maar dit vormde voor ons geen probleem. Broodmandje die ze brachten nl 3 schaaltjes met 3 stukjes brood erin voor 11 man was wat krap en wij vroegen er nog wat bij. Men bracht nog 1 schaaltje erbij..... wij waren vol verwachting....
Toen kwam de ober en zette 3 kommen frietjes op tafel. Wij dachten : nu komt het en kunnen we eraan beginnen. Echter pas na een grote 5 min begon de ober de hoofdgerechten in te zetten en ....waren de frieten koud. Veel onder ons bestelden cote a l’os saignant, a point en bien cuit. Jammer maar hier slaat de chef die bakt de bal volledig mis : saignant was echt bleu (rauw en koud vanbinnen nog), bien cuit was goed gebakken maar steenhard vanbuiten zodat je bijna je tanden erop brak. Twee personen gaven hun bord terug met de vraag de bleu die eigenlijk saignant moest zijn nog efkes bij te bakken en binnen 2 min stonden ze terug aan tafel en was het vlees nog hetzelfde. In 2 min kun je toch geen vlees iets verder laten garen he. De saus die bij het vlees geserveerd werd was zeer afgemeten en van verschillende personen lag dit onmiddellijk bij het vlees en niet in potje apart. Verschillende personen vroegen saus bij maar tegen dat die geserveerd werd was het vlees koud. Ook toen we warme frietjes bijvroegen duurde dit zeer lang en was je eten koud en bijna op..jammer... 3 personen hadden kabeljauwhaasje besteld en van de jarige was dit niet goed gebakken en was de binnenkant nog slijm. We hebben toen gevraagd om bij te bakken en kregen wel een nieuw stuk maar de jarige die al het slijm geproefd had in de mond had op slag genoeg....spijtig en grote teleurstelling en ontgoocheling voor de jarige ! Desserten werden ingezet en verschillende dame blanches werden opgediend. Werd geserveerd niet met een stijve opgeklopte room maar een soort espuma van room. Ook hier lag de chocoladesaus direct op het ijs en was het niet genoeg chocoladesaus. Een persoon vroeg potje saus bij maar dit werd vergeten. Na 5 min was die persoon, die ondertussen nog es saus gevraagd had, zijn ijs volledig gesmolten. Opnieuw misse bal ! Rekening gevraagd en bij het afrekenen mompelde de dienster kort binnensmonds : dank u. Verschillende personen van ons gezeldschap hadden dit gemerkt en iedereen was ervan overtuigd dat dit niet gans van harte ging. Bij het verlaten van de zaak was het allesbehalve een groet met tot de volgende keer en stond de chef aan de eerste tafel in gezelschap iets te drinken en zwaaide hij met zijn glas in de hand in de lucht iets van : goedenavond....getuigt niet van een welgemeende en beleefde dankjewel.....jammer dat er zoveel fouten waren die konden vermeden worden. Iedereen van ons gezelschap had dezelfde indruk : dat men met veel te weinig personeel was om aan iedere klant een goede service te kunnen bieden. Doordat er zoveel klanten zaten had de chef het ook niet in de hand en was het vlees en de vis niet gebakken zoals het moet, liet de bediening te wensen over en serveer je vooral niet eerst de frieten en dan pas veel later de hoofdgerechten. Dit voor 11 personen een rekening van 839 euro zou toch iets beter in orde moeten zijn en ja iedereen was ontgoocheld dus : tot nooit meer : elders kunnen wij voor die prijs toch beter warm eten en service krijgen

30 januari 2018 beoordeeld

Bij een aperitiefje en amuses van gemarineerde olijven en een fijn gegratineerd vispannetje was het prettig kiezen uit de menukaart en de suggesties. We deelden krokante bruschetta’s en smaakvolle serranoham en lieten ons daarna verleiden door een ruime Salade Caprice met scampi, grijze garnalen, gerookte zalm en frietjes maar de kers op de taart is toch het onovertroffen kabeljauwhaasje, telkens op een andere wijze bereid en altijd vergezeld van smakelijke bijgerechtjes – een echte topper!

Reizigers die Caprice bekeken, bekeken ook

Maldegem, Oost-Vlaanderen

In Caprice geweest? Deel je ervaringen!