Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (483)
Beoordelingen filteren
483 resultaten
Waardering van reizigers
343
110
26
2
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
343
110
26
2
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 483 beoordelingen
Beoordeeld op 20 april 2015 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met zeer lekker eten. Prachtig zicht op t dal vanuit de jacuzzi. Vriendelijk personeel. Mooie kamers en leuke bars. Andere recentie beweerde last te hebben v silver bullet, onze kamer lag een de zijde van de bar en hebben er geen last van gehad. Geert G. België

Verbleef: april 2015
Bedank Geert G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
salzburgerhof5640, Manager van Hotel Salzburger Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2015
Google-vertaling

Dear Mr. Geert G:
thank you so much for your comment on Tripadvisor. It is great to hear, that you enjoyed your Holidays in our Hotel and we hope that we can welcome you again.

In August we will open again our new Italien Restaurant "Angelo" and maybe you have time you can visit this wonderful Restaurant during your next stay.

We wish you a great summer time and looking Forward to welcome you soon agian.

All the best

Olaf Von der Wettern
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 mei 2013

Wij waren aldaar voor een skivakantie , laatste week van het seizoen.
Het hotel ligt niet al te ver af van de skilift ong. 250 m maar het is wel 100 m bergop, hoofdstraat oversteken en dan naar boven over een loopbrug over de spoorweg voor dat je aan de skilift bent. Gelukkig waren wij daar met een groep en hadden wij een skidepot inbegrepen.
De kamer was oudbollig ingericht alhoewel er een nieuwe flatscreenTV staat. Het toilet staat ongelukkig achter de badkamerdeur geprangt. Aangenaam was wel dat er een bad en afzonderlijke douchehoek is. Wel opletten met het opendoen van de douchedeur daar zij tegen de wastafel slaat.
Het hotel zou beter een plan geven om je weg te vinden daar het samengesteld geworden uit vijf verschillende gebouwen die onderling verbonden zijn met verschillende trappen en loopbruggen. Je moet je weg zoeken en verschillende keren" verloren" lopen. Het interieur van de gemeenschappelijke delen was heel mooi, men zou zich in de tijd van de Oostenrijkse keizers kunnen wanen.
Heel uitgebreid ontbijtbuffet van goede kwaliteit uitgenomen onze laatste dag daar dit de laatste dag was van het seizoen en dan heeft de keuken een beetje haar voeten er aan geveegd.
De service in het restaurant liet wel wat te wensen over bij het avondeten, de schotels kwamen of te vlug na elkaar of met veel te veel tijd tussen, uitleg kelner : er is te veel volk en we kunnen niet volgen ?! . Er werd niet gevraagd naar de wensen van de klanten, men bracht maar op met dien ten gevolge dat men soms bijna gedaan had met eten toen de wijn op tafel kwam. De kwaliteit van het avondeten was goed en het was zeker gevarieerd genoeg met keuze van de hoofdschotel.
Volgens de receptie zou er één naaktsauna en één textielsauna zijn maar in de zogezegde naaktsauna zijn alle deuren in doorzichtig glas en geven die uit op een gang die men door moet om naar de fitness te gaan en het bubbelbad geeft uit op de traphal.
Daar het Paasvakantie was , waren er heel veel kleine kinderen gevolg veel lawaai en geloop.

  • Verbleef: april 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank dirk-an
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
salzburgerhof5640, Manager van Hotel Salzburger Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2013
Google-vertaling

Dear Mr. Dirk –an: First of all, we want to say Thank you to sharing your experience with us.
We are sorry that you had so bad experiences with the depot respectively with the environment.
At your next stay we will effort to find a better storage option for your skis.
Respect to your proposal to the service we can promise, that we are always striven to improve our service and give also in stressful situations the best service to our guest. We are really sorry that you don’t have felt in good hands in this case.
We hope we see us again and can show you our service in every area in a better light.
Kind regards
Olaf von der Wettern – General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 juli 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2017

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken