“Heerlijk”

Geclassificeerd als nr. 7 van 182 Restaurants in Granada
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kwaliteit kwantiteit. Iets duurder dan de meeste plekken in Nicaragua, maar het was heerlijk. Erg grote porties

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, met o.a. meditairaans eten. Grote porties, ruim aanbod op de menukaart.geschikt voor grote groepen of gewoon met zijn tweeën. Heel vriendelijk personeel en nog belangrijker heerlijk eten. Restaurant ligt in het oude centrum van Granada.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een super leuke, gezellige plek in Granada. Het personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten is er fantastisch, zeker leuk als je nog eens iets anders dan de typische gerechten wilt eten. Zeker de moeite om te gaan !!!!!

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk gegeten! Aardig personeel, goede sfeer en het eten vol van smaak! Echt een aanrader als je in Granada bent.

Datum van bezoek: maart 2018
20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pita Pita heeft een gezellige sfeer. Ze serveren lekker Libanees eten. Ik lees in veel beoordelingen dat men de prijs vrij hoog vond. Persoonlijk vond ik dit meevallen. Dit restaurant is verhouding iets duurder dan andere restaurants in Granada maar voor ongeveer 30€ hadden wij 3 drankjes, 2 hoofdmaaltijden en 1 toetje.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Pita Pita bekeken, bekeken ook

Granada, Departement Granada

In Pita Pita geweest? Deel je ervaringen!