“Prima retaurant”

Geclassificeerd als nr. 6 van 181 Restaurants in Granada
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, met o.a. meditairaans eten. Grote porties, ruim aanbod op de menukaart.geschikt voor grote groepen of gewoon met zijn tweeën. Heel vriendelijk personeel en nog belangrijker heerlijk eten. Restaurant ligt in het oude centrum van Granada.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een super leuke, gezellige plek in Granada. Het personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten is er fantastisch, zeker leuk als je nog eens iets anders dan de typische gerechten wilt eten. Zeker de moeite om te gaan !!!!!

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk gegeten! Aardig personeel, goede sfeer en het eten vol van smaak! Echt een aanrader als je in Granada bent.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pita Pita heeft een gezellige sfeer. Ze serveren lekker Libanees eten. Ik lees in veel beoordelingen dat men de prijs vrij hoog vond. Persoonlijk vond ik dit meevallen. Dit restaurant is verhouding iets duurder dan andere restaurants in Granada maar voor ongeveer 30€ hadden wij 3 drankjes, 2 hoofdmaaltijden en 1 toetje.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw, we schrokken behoorlijk toen we de rekening kregen. Ik snap dat dit soort eten niet erg normaal is voor Nicaragua, maar een rekening van 42 dollar voor een klein voorafje 3 drankjes en 2 hoofdmaaltijden vonden wij voor Nicaragua begrippen nogal veel. Duurste maaltijd die wij in maanden gehad hebben. Eten was opzich gewoon lekker, maar niet uitmuntend

Reizigers die Pita Pita bekeken, bekeken ook

Granada, Departement Granada

In Pita Pita geweest? Deel je ervaringen!