“Mooi uitzicht vanuit de bell tower”
Beoordeling van Iglesia de La Merced

Vanaf
Granada City Tour
Geclassificeerd als nr. 2 van 42 dingen om te doen in Granada
23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard om de bell tower te beklimmen. Je heb mooi uitzicht over de stad en de kathedraal.

18 december 2017 beoordeeld

Je kan tot in de toren gaan vanwaar je een heel mooi uitzicht hebt over de stad. Je kijkt op verschillende kerken, op de vulkaan en de volledige stad want je kan aan 4 kanten kijken. Het is een mooi uitzichtpunt,

10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kerk met dito uitzicht. Voor 1 dollar pp te bezichtigen. Eenmaal boven een mooi punt om over Granada uit te kijken. De moeite waard.

29 oktober 2017 beoordeeld

Kerk zelf was niet heel spannend, maar de grootste trekpleister is natuurlijk de toren vanwaar je een fantastisch uitzicht hebt over de stad. $1 pp entree.

Bekijk meer beoordelingen
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hoorde zoveel enthousiaste verhalen en zag op TripAdvisor dat dit de nr 1 activiteit is hier in Granada dat mijn verwachtingen hoog waren gespannen en misschien wel te hoog, waardoor ik het toch wel wat vond tegenvallen. Ja je hebt een mooi 360 graden overzicht over Granada en de kathedraal is een mooie eyecatcher, maar misschien had ik gehoopt al die prachtige kleuren beter te kunnen zien. Voor mij is dit zeker niet de nr 1 activiteit. Slenteren op de drukke en chaotische markt kon mij in ieder geval veel meer bekoren. Ook een bezoek aan de actieve Masayo vulkaan op geringe afstand van Granada en de markt in Masayo kan ik veel sterker aan bevelen.
Veel plezier in Granada en de directe omgeving gewenst!
Gr
Jos

Reizigers die Iglesia de La Merced bekeken, bekeken ook

Granada, Departement Granada

In Iglesia de La Merced geweest? Deel je ervaringen!