“Mooi uitzicht, maar kan gemist worden”
Beoordeling van Iglesia de La Merced

Vanaf
Granada City Tour
Geclassificeerd als nr. 2 van 42 dingen om te doen in Granada
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hoorde zoveel enthousiaste verhalen en zag op TripAdvisor dat dit de nr 1 activiteit is hier in Granada dat mijn verwachtingen hoog waren gespannen en misschien wel te hoog, waardoor ik het toch wel wat vond tegenvallen. Ja je hebt een mooi 360 graden overzicht over Granada en de kathedraal is een mooie eyecatcher, maar misschien had ik gehoopt al die prachtige kleuren beter te kunnen zien. Voor mij is dit zeker niet de nr 1 activiteit. Slenteren op de drukke en chaotische markt kon mij in ieder geval veel meer bekoren. Ook een bezoek aan de actieve Masayo vulkaan op geringe afstand van Granada en de markt in Masayo kan ik veel sterker aan bevelen.
Veel plezier in Granada en de directe omgeving gewenst!
Gr
Jos

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de koets door Granada en naar de mooie toren, Leuke nauwe klim naar boven maar eenmaal boven een mooi overzicht over Granada in alle richtingen en over het grote meer. Leuke plek voor foto's en een eigen portret

9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kerk met een prachtig uitzicht vanaf de Bell-tower. Zeer zeker een bezoek waard met zonsondergang

27 oktober 2016 beoordeeld

Echt leuk om in de kerk de toren op te klimmen. Daar heb je een mooi uitzicht over Granada. Mooi stadje.

Bekijk meer beoordelingen
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kerk van binnen ok, maar niet super bijzonder. Wij hadden mazzel dat we de klokkentoren in konden voor 1$ pp. Uitzicht is leuk, maar terwijl wij naast de klokken stonden werden deze geluid end dat maakte het wel speciaal

Reizigers die Iglesia de La Merced bekeken, bekeken ook

Granada, Departement Granada

In Iglesia de La Merced geweest? Deel je ervaringen!