“Hier moet je zijn geweest ”
Beoordeling van Café de las Sonrisas

Café de las Sonrisas
Geclassificeerd als nr. 4 van 178 Restaurants in Granada
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker rustig plekje om een juice of koffie te drinken. De bediening communiceert met je dmv gebarentaal. Op de muren wotden leuke afbeeldingen van de uitbeeldingen weergegeven. Er hangen een paar heerlijke hangmatten en die worden daar ook gemaakt. Zelfs de wc zag er leuk uit! Hier moet je gewoon geweest zijn om het goede doel te steunen en leuke vakantiefoto’s te maken!

3 februari 2017 beoordeeld

Dit ontbijt- en lunchcafé is gestart als project voor doven en slechthorenden. Je keuze maak je kenbaar door het aanwijzen van het gerecht op de kaart. Die bevat verrassende gerechten die ik elders in Granada niet heb gezien. Het personeel is attent en vriendelijk Je zit in een leuke en rustige patio met kleurige hangmatten,.

7 januari 2016 beoordeeld

Cafe de las Sonrisas wordt gerund door auditief gehandicapten. Dat levert een prachtplek op met leuke communicatie en voldoende lekker eten. We komen hier al 3 jaar. Het eten wordt steeds beter, kan bijna al wedijveren met de top 10 in Granada en het verschil wordt volledig goedgemaakt door de relaxe atmosfeer en service met een smile! Af en toe ontbijten we hier en ondertussen verbeter ik mijn spaans (het is een lekkere koele omgeving). De fouten hoort de bediening niet :-)) De wand is een alfabet hulp in doventaal, verder zijn er plakplaatjes en andere hulpmiddelen om een brug te slaan. De vruchtendrankjes zijn uitstekend en, itt andere gelegenheden, hier is het makkelijk aan te geven dat je vruchtensappen zonder suiker wilt en/of water ipv melk. De mensen die er werken zijn in meer of mindere mate gehoorgestoord en dat geldt ook voor de aanpalende werkplaats waar hangmatten gemaakt worden. Ze zijn wat duurder dan normaal (40 USD) maar daarvoor krijg je een kunstige hangmat van goede kwalteit. Mocht het te duur zijn: voor 12 USD koop je een minihangmatje voor je plantje thuis. Voor die 40 USD kun je ook nog opgeven in welk patroon de hangmat gemaakt moet worden, waarvoor ze dan pakweg 4 dagen doorlooptijd nodig hebben. Ik heb een hangmat in de kleuren van de catalaanse vlag gemaakt, want ga volgende maand in Barcelona op bezoek en dan is dit het mooiste kado natuurlijk. Kortom, fijne plek met fijne doelstelling, goed ontbijt, internet, koel en leuke werkplaats voor hangmatten. Enne, de prijzen in het restaurant zijn uiterst laag!

23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker rustig plekje met prima eten, niet bijzonder maar gewoon goed en lekker. De (dove) bediening is heel vriendelijk. Leuk om ook de werkplaats van hangmatten te zien. Hoogtepunt voor onze dochter was de enorme familiehangmat achterin de zaak!

24 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker rustig plekje om te ontsnappen aan de drukte en even heerlijk en voor een goede prijs te kunnen ontbijten. Zeer vriendelijk personeel.

Reizigers die Café de las Sonrisas bekeken, bekeken ook

Granada, Departement Granada

In Café de las Sonrisas geweest? Deel je ervaringen!