“Te duur restaurant. Was wel redelijk lekker”
Beoordeling van Bistro Estrada

Bistro Estrada
Geclassificeerd als nr. 13 van 179 Restaurants in Granada
Keukens: Internationaal, Pub-restaurant, Wijnbar
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de kinderen was er niet zo veel te eten. Dus niet zo geschikt voor gezinnen. Inrichting was wel mooi en verzorgd.

BistroEstrada, Manager van Bistro Estrada, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Dear asimmey,

Thank you for your comments. We are glad to you found the food to be tasty and décor to be nice!

Our menu is international gourmet. You are right we do not have many options for children. Although we are happy to have children eat in our Bistro we do not advertise as a family restaurant nor do we offer a children’s menu.

Thanks again for visiting.

Best regards,
The Bistro Estrada team

28 september 2016 beoordeeld

Ondanks dat ik hier al 3 jaar woon nog nooit bij Bistro Estrada gaan eten. Hebben de naam nogal aan de prijs te zijn en ik had een keer een discussie over de dagschotel bij de deur (die anders was dan was geadverteerd online). Deze keer toch maar gegaan en uitermate goed bevallen. Maria kon eindelijk haar lamsschotel bestellen, tot haar grote genoegen want het vlees was goed gegrilled en lekker zacht (exacte prijs vergeten was iets tussen de 25 en 30 US$). Ik had een Fettuccini pasta als onderdeel van mijn dagschotel (12 US$) die verder een salade en een nagerechtje bevatte (keuze nagerecht was een kleine flan met slagroom, lekker maar niet knallend zoals in Frankrijk of Catalonië). De pasta was echter overheerlijk. Door de overdosis creme en lekkere strooikaas vulde het compleet. De ambiance was relax, we zaten in het tuingedeelte. Zeer rustig maar dat stoorde zeker niet in een stad waar je eigenlijk nooit stilte om je heen hebt. We gaan er zeker terugkomen. Even over het prijsniveau: alhoewel wat duurder dan andere restaurants (behalve het dagmenu) is het denk ik wel de prijs waard. Sowieso vind ik de duurdere restaurants in Granada eigenlijk wel prettig geprijsd. Iets duurder dan wat je in de middle of the road restaurants vindt, maar vaak wel het verschil waard. Wijn is echter te duur in Nicaragua, en hier dus ook.

28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten op aanraden van onze gastvrouw. Na twee weken rondreizen was een avond eten bij Bistro Estrada een heerlijke ervaring! Het eten was goed, de gerechten worden erg mooi geserveerd en de service was uitmuntend. Het personeel was uitermate vriendelijk, wat ik helaas niet van alle restaurants in Nicaragua kan zeggen. De lekkere wijn maakte de avond compleet.

8 augustus 2016 beoordeeld

Prima restaurant om een hapje te eten in de tuin. Ik had een portobello waarvan ik dacht dat het te weinig zou zijn, maar vulde echt prima. Gezellig en lekkere wijn

15 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijk personeel en sfeervolle tuin vlakbij het centrum. Goedkoop dagmenu (10 dollar) was van goede kwaliteit.

Reizigers die Bistro Estrada bekeken, bekeken ook

Granada, Departement Granada

In Bistro Estrada geweest? Deel je ervaringen!