Beoordeeld op 23 november 2019

Vriendelijk personeel, mooie kamer met zeezicht( met Nespresso apparaat!), prachtig uitzicht, heerlijk ontbijt met vers sinaasappelsap en cava. Ligt aan de prachtige kliffen van Sao Rafael. Enige opmerking is het vervelende bescherm onderlaken dat los komt en van plastic is ( en zodoende een vervelend geluid maakt)

Datum van verblijf: november 2019
NAUHotels_Resorts, Assistant Hotel Manager van Nau Sao Rafael Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience at Nau São Rafael Atlântico.

We are really pleased to hear that you have enjoyed your stay with us and particular appreciated our amazing breakfast and your kind words concerning our facilities and services .

Our commitment to making our Guests holiday a memorable experience is our goal and your comments further motivate us on this daily objective.

We are looking forward to welcome you back sometime soon.

Best regards,
João Borges
Assistant Manager

Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Super hotel, mooie grote kamer. Erg vriendelijk personeel doen alle moeite zoals het hoort. Ontbijt was prima en bij het zwembad was altijd plek via trapjes kwam je bij het strand uit daar was het wel wat drukker. Mooi hotel ga zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2018
NAUHotels_Resorts, Guest Relations van Nau Sao Rafael Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2018

Dear Guest,

We thank you for choosing NAU São Rafael Atlântico for your stay.

We really appreciate your feedback and thank you for sharing your review and your positive comments about our staff, breakfast and facilities.

We strive to continuously provide a high quality service to our guests and we are really thrilled to hear that the same took place during your stay.

Thank you so much for your fantastic review and kind wrods of recogniton.

King Regards,
Sara Alves
Guest Relations

Beoordeeld op 15 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, héél vriendelijk personeel, gelegen aan prachtig mooi strand! Eten en roomservice zijn uitstekend! Ruime prima verzorgde kamers! Mooie tuin, prachtige wellness,.. nabij de vlieghaven, Faro, vlot meertalig personeel, zwembaden buiten, lift, mooie omgeving

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
NAUHotels_Resorts, Assistant Manager van Nau Sao Rafael Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Dear Mrs. Petra

We thank you for choosing NAU São Rafael Atlântico for your stay.

We really appreciate your feedback and thank you for sharing your review.

We strive to continuously provide a high quality service to our guests and we are really glad to hear that the same took place during your stay.

We hope to have the opportunity to welcome you again at our hotel in the near future.

Filipa Freitas - Assistant Manager

Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. Top design en ruime mooie kamers. Prima ontbijt. Maar het eten verder moet je niet doen. Oeffff.. dat is niet best. Advies voor management is .. neem een beter operationeel management. Vooral eten en interior design. Het hotel is zo mooi , zo dicht bij een prachtige baai, met name architectuur en de tuin..interieur verlichting enzo kan zoveel beter en de keuken van het buffet Aargh.. Zo jammer want het is zo fijn hotel, het maakt het echt 5 sterren als ze dit verbeteren..

Datum van verblijf: oktober 2017
NAUHotels_Resorts, Assistant Manager van Nau Sao Rafael Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2017

Dear Mr. Marcel,

Thank you for choosing NAU São Rafael Atlântico for your stay and for sharing your experience at our hotel.

We are also really thankful for your positive comments about our room facilities and breakfast service.

The feedback of our guests is really important to us. Rest assured that your comments and suggestions will be delivered to our top management for consideration to the improvement of our services.

We once again appreciate for sharing your feedback.

We hope to have the opportunity in welcome you again at our hotel in the near future.

Filipa Freitas – Assistant Manager

Beoordeeld op 26 mei 2017

Zeer mooi hotel met een rustige ligging juist buiten Albufeira.
Er rijd een pendelbusje 3 maal per dag gratis naar de stad, wat wij een pluspunt vinden. De laatste busrit naar het hotel is om 17.00 uur, je kunt dan met de taxi terug naar het hotel. Een taxi kost tussen de 8,5 € en de 10 €.
De kamers zijn mooi, modern ingericht en het kamer personeel verzorgt elke dag dat de kamers tiptop in orde zijn.
Ook aan de receptie en de roomservice heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Over het ontbijt zijn er eveneens geen klachten, er is een standaard internationaal buffet ontbijt.Het personeel in de ontbijt ruimte en de bar is een ander paar mouwen en brengt het niveau naar mijn mening naar beneden. Het lijkt alsof ze staan te slapen, soms krijg je de indruk dat ze staan te roddelen. Bij het binnenkomen wordt normaal de kamernummer gevraagd wat normaal is, maar doe dat dan bij iedereen die de ontbijtruimte betreed. De persoon verdween soms voor een 10 tal minuten om plots weer tevoorschijn te komen en vlijtig de kamernummers te noteren. Het personeel van de zaal ziet gewoon niet of je binnen bent gekomen ( ze geven je de eerste koffie en ruimen de gebruikte borden af.) Je krijgt het gevoel van genegeerd te worden, zowel bij het ontbijt als in de bar avonds.
Aan het strand is er ook een restaurant/ bar. Deze is gewoon top, je merkt dat dit personeel gewoon is van te werken en er hangt een echte teamgeest. geen enkele opmerking hierover, enkel pluspunten.
De ligstoelen zijn betalend, wat niet meer dan normaal is,want het strand is toegankelijk voor iedereen, dus ook niet hotelgasten.
Wij hebben een heel goede vakantie gehad en kan dit hotel aanraden aan iedereen die niet wil gaan muggenziften over details.

Datum van verblijf: mei 2017
NAUHotels_Resorts, Guest Relations Trainee van Nau Sao Rafael Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing NAU São Rafael Atlântico and for sharing your review.

On behalf of the team, I would like to thank you for your positive comments on our hotel´s location, room and hotel facilities, quality breakfast, reception service, helpful and friendly staff.

We took note concerning your feedback on our buffet and bar service. We will address these matters to our management team for consideration of the improvement of our quality service. We would like to thank you for your recommendations.

We hope in welcoming you once more in the near future to provide you with another great stay.

Vanessa Beck - Guest Relations Trainee