Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. Top design en ruime mooie kamers. Prima ontbijt. Maar het eten verder moet je niet doen. Oeffff.. dat is niet best. Advies voor management is .. neem een beter operationeel management. Vooral eten en interior design. Het hotel is zo mooi , zo dicht bij een prachtige baai, met name architectuur en de tuin..interieur verlichting enzo kan zoveel beter en de keuken van het buffet Aargh.. Zo jammer want het is zo fijn hotel, het maakt het echt 5 sterren als ze dit verbeteren..

Datum van verblijf: oktober 2017
NAUHotels_Resorts, Assistant Manager van Nau Sao Rafael Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2017

Dear Mr. Marcel,

Thank you for choosing NAU São Rafael Atlântico for your stay and for sharing your experience at our hotel.

We are also really thankful for your positive comments about our room facilities and breakfast service.

The feedback of our guests is really important to us. Rest assured that your comments and suggestions will be delivered to our top management for consideration to the improvement of our services.

We once again appreciate for sharing your feedback.

We hope to have the opportunity in welcome you again at our hotel in the near future.

Filipa Freitas – Assistant Manager

Beoordeeld op 26 mei 2017

Zeer mooi hotel met een rustige ligging juist buiten Albufeira.
Er rijd een pendelbusje 3 maal per dag gratis naar de stad, wat wij een pluspunt vinden. De laatste busrit naar het hotel is om 17.00 uur, je kunt dan met de taxi terug naar het hotel. Een taxi kost tussen de 8,5 € en de 10 €.
De kamers zijn mooi, modern ingericht en het kamer personeel verzorgt elke dag dat de kamers tiptop in orde zijn.
Ook aan de receptie en de roomservice heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Over het ontbijt zijn er eveneens geen klachten, er is een standaard internationaal buffet ontbijt.Het personeel in de ontbijt ruimte en de bar is een ander paar mouwen en brengt het niveau naar mijn mening naar beneden. Het lijkt alsof ze staan te slapen, soms krijg je de indruk dat ze staan te roddelen. Bij het binnenkomen wordt normaal de kamernummer gevraagd wat normaal is, maar doe dat dan bij iedereen die de ontbijtruimte betreed. De persoon verdween soms voor een 10 tal minuten om plots weer tevoorschijn te komen en vlijtig de kamernummers te noteren. Het personeel van de zaal ziet gewoon niet of je binnen bent gekomen ( ze geven je de eerste koffie en ruimen de gebruikte borden af.) Je krijgt het gevoel van genegeerd te worden, zowel bij het ontbijt als in de bar avonds.
Aan het strand is er ook een restaurant/ bar. Deze is gewoon top, je merkt dat dit personeel gewoon is van te werken en er hangt een echte teamgeest. geen enkele opmerking hierover, enkel pluspunten.
De ligstoelen zijn betalend, wat niet meer dan normaal is,want het strand is toegankelijk voor iedereen, dus ook niet hotelgasten.
Wij hebben een heel goede vakantie gehad en kan dit hotel aanraden aan iedereen die niet wil gaan muggenziften over details.

Datum van verblijf: mei 2017
NAUHotels_Resorts, Guest Relations Trainee van Nau Sao Rafael Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing NAU São Rafael Atlântico and for sharing your review.

On behalf of the team, I would like to thank you for your positive comments on our hotel´s location, room and hotel facilities, quality breakfast, reception service, helpful and friendly staff.

We took note concerning your feedback on our buffet and bar service. We will address these matters to our management team for consideration of the improvement of our quality service. We would like to thank you for your recommendations.

We hope in welcoming you once more in the near future to provide you with another great stay.

Vanessa Beck - Guest Relations Trainee

Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Vandaag ga ik uitchecken, mijn ervaring is zeer matig. Hotel is zeker geen 5 sterren waard hieronder mijn bevindingen

Minpunten
-betalen voor strand bedjes 16 euro per dag
- zwembad was vies, je voelde onder je voeten allerlei dingen
-traag internet kan geen YouTube afspelen, sommige pagina's laad ook niet.
-zeer gehorige kamers. Slechte nachtrust niet kunnen slapen.
-handdoekservice vanaf 10 uur, pas wanneer de bar open is. Mocht je van te voren geen handdoek hebben heb je pech
-groot hotel,slechte aanwijzingen
-ze hebben een parkeergarage wordt niet verteld of uitgelegd hoe het werkt
-waterflesje klein kost 3 euro, je wordt gedwongen om vanaf buiten mee te nemen/tip maar het paar cent duurder dan buiten verdien je veel meer !!!!

Pluspunten
-ruime kamer/modern ingericht
-zicht is mooi
-ontbijt was goed
-personeel werkt ontzettend hard
-parkeergarage

Wij komen hier niet meer terug.Jammer

Datum van verblijf: mei 2017
NAUHotels_Resorts, Guest Relations Trainee van Nau Sao Rafael Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for staying in NAU São Rafael Atlântico and for sharing your experience.

We also would like to thank you for your positive comments on our room facilities, helpful staff and quality breakfast.

We are sincerely sorry for not having exceeded your expectations. We took note of your feedback concerning our Wi-Fi service, pool areas and bar service. We will address these matters to our management team for evaluation.

We would like to express that São Rafael beach is a public beach of Albufeira and the beach restaurant and the sun loungers renting are not managed by NAU São Rafael Atlântico hotel.

We would also like to recommend that our pool towel service is provided at the reception before 10 am.

We hope to have the opportunity in welcome you once more in the near future and meet your expectations.

Vanessa Beck - Guest Relations Trainee

Beoordeeld op 15 november 2016 via mobiele applicatie

In de maand November is het duidelijk dat de winter voor de deur staat. Het is erg stil in het hotel. Wat ons heeft verbaasd is dat het hotel 5 sterren heeft. In een 5-sterren hotel hoef je namelijk niet extra te betalen voor je bak cappuccino aan het ontbijt. Zo ook de eenvoudige SPA waar je voor moet bijbetalen. Ontbijt was overigens wel goed. Ligging van het hotel erg rustig.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 11 november 2016

Het is een prachtig, redelijk nieuw hotel. Grote kamer en mooie badkamer. Het houten pad naar het strand is prachtig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goede faciliteiten. In de spa doet helaas niet alles het, het Turkse stoombad stonk naar schimmel en in het zwembad zijn alle haakjes voor je handdoek afgebroken. Ook lopen de doucheputjes niet goed door. Wel een mooie parkeergarage. Verder een superlocatie tav Albufeira en goed ontbijt

Datum van verblijf: november 2016