“Heerlijke koffie!”
Beoordeling van Bryce Canyon Coffee Co.

Bryce Canyon Coffee Co.
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Tropic
17 september 2017 beoordeeld

Je kunt hier verschillende soorten koffie krijgen, ook kun je hier een eenvoudig ontbijt nuttigen. De medewerksters zijn zeer vriendelijk!

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegen alle verwachtingen in: wat een tegenvaller. In alle opzichten. Product en service. De houding van de eigenaresse was ronduit arrogant, niet behulpzaam en zelfs snauwerig. Details bespaar ik u liever, maar ga er vanuit dat wij ons er erg ongemakkelijk bij voelden. Verder werkt deze zaak niet met verse producten. Vrijwel alles, ontbijt en lunch, is voorverpakt, uit de fabriek. De smoothies, die aanzienlijk prijzig zijn ($5) worden gepromoot als smoothies gemaakt van vers fruit, maar deze komen uit pakken fruitsap. Er lijkt veel veranderd ten opzichte van voorgaande jaren. Bij vragen naar producten uit eerdere recensies werd gezegd dat ze dat sinds vorig jaar niet meer verkopen. Enige positieve punt is dat de zaak er schoon en gezellig uit ziet. TIP: sla deze veredelde koffiebar over!

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen net na sluitingstijd binnen en de eigenaresse had juist alles schoongemaakt. Toch maakte ze nog een geweldig lekkere koffie voor ons. Super service!

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie. Ontbijt met yoghurt. Oat Meal, muffins, danish pastery.
Ongedwongen sfeer. Eigenaresse geeft graag tips over de omgeving.
Cappucino goed gemaakt!

11 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons motel had geen ontbijt, dus even hier gestopt om koffie te halen. Ook al was het alleen maar koffie, we werden super vriendelijk geholpen, met nog allemaal tips voor ons reis naar en bezoek aan Zion. En de koffie was heerlijk. Leuke start van de dag!

Reizigers die Bryce Canyon Coffee Co. bekeken, bekeken ook

Bryce Canyon National Park, UT
Bryce Canyon National Park, UT

In Bryce Canyon Coffee Co. geweest? Deel je ervaringen!

;