“Goeie pizza!”

Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Bezorgen, Afhalen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor amerikaanse begrippen een lekkere pizza gegeten. Bodem is nog wat dik en crunchy, maar de ingrediënten zijn vers. Op hetzelfde terrein zit aan de straatkant een motel waar ze barista espresso en cappuchino maken. Een verademing tussen al die cowboy-vreetschuren.

14 november 2017 beoordeeld

Het is helemaal logisch dat de prijzen vlakbij de ingang duurder zijn dan verder weg. Maar ja na een dag wandelen en genieten in het park heb je wel trek in een lekkere pizza! En dat was ie zeker!
Het restaurant ziet er kaal en oud uit. En er is wel een irretante lage brom geluid vanuit de keuken.
De bediening was wel snel.

17 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier een pizza gehaald en die was prima! We konden de pizza zelf samenstellen en na een kwartiertje ophalen.

6 september 2017 beoordeeld

We hadden op TA gelezen dat er in de omgeving van Best Western Ruby's inn niet heel veel soeps zat om te eten en hebben het advies opgevolgd om 7 miles en een berg verderop naar The Pizza Place in Tropic te rijden. En wat een fantastisch advies, de lekkerste pizza die ik ooit gegeten heb. Kijk onderweg wel uit voor overstekende hertjes, maar ongelovelijk de moeite waard. De bediening lijkt wat knullig, maar past zo in de entourage. Heerlijk!

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza! We waren met 6 (4 volw en 2 kinderen) en kozen 3 mega formaat pizza's.
Lekker maar veel te veel. 2 grote pizza's waren meer dan genoeg geweest.
De overschot kreeg je in een doos mee naar huis.
Goedkoop maar wel jammer dat ze 18% tip er spontaan bij telden.
Ondanks dat ... toch aanrader.

Reizigers die The Pizza Place bekeken, bekeken ook

Bryce Canyon National Park, UT
Bryce Canyon National Park, UT

In The Pizza Place geweest? Deel je ervaringen!