“Super gegeten”

Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Bezorgen, Afhalen
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen bij bryce canyon maar kregen als tip bij het atv rijden dat we hier goed konden eten. We hadden allebei een zelf samengestelde pizza besteld. Deze was egt heerlijk. Dunne korst en bodem en goed belegd. Zeker een aanrader.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor The Pizza Place
Bekijk de nieuwste beoordelingen

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gaan eten om de te dure en te drukke restaurants in en rondom best western Ruby's inn te ontwijken. Het was er heerlijk rustig, vriendelijk ontvangen lekker buiten op de soort schommelstoeltjes op het terrasje gezeten. Je krijgt meteen een grote kan met water en ijs. Je word bediend dus geen fastfood gevoel.
Pizza's zijn er lekker, bodem lijkt kant en klaar maar alle topping ingrediënten zijn vers! Ze hebben er pizza's die je zelf kunt samenstellen maar ook vooraf samengestelde pizza's. De prijs is zeer netjes, zeker de moeite waard om even iets verder voor door te rijden.
Lekker gegeten!

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk eettentje in Tropic. Het eten was er oke. Door de drukte was de bediening echter niet meer klantvriendelijk en werd veel vergeten (oa de borden). Bij betalen kregen we een bon voor gelegd voor de handtekening en werd snel weer weg gelopen. Jammer!

3 oktober 2016 beoordeeld

Zoveel heb je niet te eten in Tropic, maar dit is toch een goeie keuze. De pizza (met dunne korst) was vers en smakelijk. Je kan er zeker een groter formaat met 2 delen. Prijs kwaliteit was zeker ok!

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een urenlange hike in het schitterende Bryce National park geen zin om bij de toeristische 'vreetschuren' rondom de ingang te gaan eten. Via TA op deze pizzeria beland en wat een geweldige keuze!
Een eenvoudige maar eerlijke kaart en vriendelijk personeel. UITSTEKENDE pizza's en bij binnenkomst en onbeperkt refilled grote kannen gratis ijswater.
Wij hadden de veggie pizza en de BBQ kip pizzza met een 'garden' salade erbij. Buitengewoon smakelijk en verzorgd, verse ingrediënten en een leuke gevarieerde salade. Top!
Het aziatische serveerstertje verdiend een eervolle vermelding omdat ze nagenoeg alles letterlijk rennend verzorgde; wat een toewijding en service gerichtheid, daar kunnen we in. Europa nog heel wat van leren.
Vermeldenswaardig is nog de meer dan vriendelijke prijsstelling. Inclusief biertjes warren we nog geen 45$ kwijt!

Reizigers die The Pizza Place bekeken, bekeken ook

In The Pizza Place geweest? Deel je ervaringen!