“Prima pizzeria nabij Bryce Canyon”
Beoordeling van The Pizza Place

The Pizza Place
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Tropic
Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Bezorgen, Afhalen
19 september 2016 beoordeeld

Het is even rijden, maar wel de moeite waard. In een onooglijk stadje vind je zomaar een goede pizzeria. Veel keus, zeer attente bediening, heerlijke gerechten en goed betaalbaar. Aanrader!

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In tropic zijn er niet veel restaurant, vanwege de beoordelingen zijn we hier gaan eten. De pizza"s waren echt lekker en goed geprijsd. Personeel was wel vriendelijk maar ook afstandelijk/ongeintresseerd. Dit is een prima restaurant als je verblijft in Topic en van pizza houdt.

27 juli 2016 beoordeeld

Dit restaurant was op loopafstand van ons hotel. We waren vrij vroeg en de enige klanten op dat moment. Het personeel was vriendelijk maar leek niet echt geinteresseerd in ons. We hebben de pizza meegenomen naar het hotel. Deze was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza's gegeten. Met zijn vieren 2x een 16 inch pizza. Meer dan genoeg! Een bbq chicken pizza en een supreme pizza. Fijn op het terras gezeten. Bij binnenkomst kregen we gelijk een kan water.

16 juli 2016 beoordeeld

Topic is maar een mini plaatsje op weg naar Bryce Canyon......maar als je van Pizaa houdt een top plaats! Wij hebben heerlijk gesmuld van de heerlijke pizza's......een familie pakket is ruim voldoende voor 5 man.

Reizigers die The Pizza Place bekeken, bekeken ook

In The Pizza Place geweest? Deel je ervaringen!