Beoordeeld op 24 juli 2016

Super mooi en schoon hotel met een geweldig uitzicht over St. George. Lekker zwembad en rustige ligging. Kamers zijn groot genoeg om met volwassen kinderen te verblijven. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 26 september 2015

Prachtig hotel met een zeer mooi uitzicht. De kamer is ruim en sfeervol ingericht. Op het balkon heb je een mooi uitzicht en zeer veel privacy.
Het ontbijt is inbegrepen en te consumeren op de kamer. Het bestaat uit fruitsap, gebak en yoghurt. Allemaal vers dus zeer lekker.
Dit hotel was tot nu toe een van de beste op onze rondreis en niet onbelangrijk voor een zeer goede prijs.
Topper!

Kamertip: Vraag een kamer op het verdiep dan heb je geen last van bovenburen.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 21 september 2015

Fantastich hotel met fantastiche ligging en uitzicht vanuit zowel de kamers als het restaurant. Zeer lekker eten in het restaurant voor goede prijs. Goede ligging op weg naar Las Vegas of anderzijds Zion NP en Valley of fire (ook heel mooi park vlakbij). St.George zelf is ook een groot stadje met alles nabij en aanwezig.

Kamertip: Every room is excellent
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 4 augustus 2015 via mobiele applicatie

We hebben hier met ons gezin met 2 kinderen gegeten en het was het beste restaurant van onze hele vakantie. We zijn hier 2 keer geweest zelfs. Alles is lekker en tegen een goede prijs. Vooral de kindermenus zijn prima: voor 8 dollar alles inclusief. En een prachtig uitzicht! Zowel binnen als buiten om te zitten. Dit is ons lievelingsrestaurant by far. Aan te raden !!!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 30 juni 2015

We zochten voor onze familietrip (6 personen) een goede uitvalsbasis voor de verschillende parken. Dat hebben we gevonden in St. George in Inn on the Cliff. We zijn blij dat we hebben gekozen voor Inn on the Cliff: wàt een prettig hotel en wat een uitzicht vanuit alle kamers, het zwembad, het restaurant en het terras. Mooie ruime kamers met balkon, rustig, schoon, goede airco, lekker bed, prima badkamer. Prettig zwembad met jacuzzi, voldoende badlakens. Met het aanleggen van schaduwplekken waren ze nog bezig. Als die klaar zijn is het helemaal perfect. Uitermate vriendelijk, professioneel en behulpzaam personeel, geen enkele vraag van ons bleef onbeantwoord. Heerlijk terras om te ontbijten en dineren. Heel goede keuken. Ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen uit de buurt hier graag komen eten en van het uitzicht genieten. Een deel van het terras stond ook open voor hotelgasten om daar hun eigen drank en eten te gebruiken. Waar vind je nog een dergelijke gastvrijheid? We hopen zeker nog een keer terug te komen. Van harte aanbevolen!

Datum van verblijf: juni 2015