“Goed eten voor een redelijke prijs”
Beoordeling van The View Restaurant

The View Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Monument Valley
Keukens: Amerikaans Indiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Buffet
7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier s'avonds en s'ochtends gegeten. Je moet alleen geen culinaire hoogstandjes verwachten maar het eten was goed. Ontbijt s'ochtends was uitgebreid en er was genoeg keus.

20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we in de View Hotel sliepen hebben we gedineerd bij het View Restaurant. De bediening was vriendelijk. De voorgerechten waren goed. De hoofdgerechten waren oké, stews waren wat waterig en niet bijzonder.

18 november 2016 beoordeeld

Prima restaurant om wat te eten. Je hebt uiteraard niet veel keus in restaurants hier maar dan nog is dit prima.

22 oktober 2016 beoordeeld

Het restaurant heeft een fantastisch uitzicht. Alleen daarom al is het leuk om hier te gaan eten. En als je in het hotel verblijft ook je enige optie. De kaart is redelijk uitgebreid. Het restaurant is na 19.00 uur alleen nog beschikbaar voor hotelgasten en sluit om 21.30 uur. Bij de receptie was ons aangeraden om voor 20.00 uur aan tafel te gaan, maar aangezien wij een sunset tour hadden geboekt was dat voor ons niet mogelijk. We waren blij dat toen we om 21.25 uur terug kwamen van onze tour we toch nog wat konden bestellen in het restaurant. Mijn man had de Navajo Burger en ik de Clint Eastwood fried chicken, waarbij ik ook gebruik kon maken van de soep en salade bar. Enige verwarring was er toen de serveerster mij vroeg of ik "potato or rice" wilde. Ik vroeg me af of ik een gepofte aardappel zou krijgen als ik "potato" zou zeggen dus vroeg ik of ik ook "French fries" kon krijgen. Ze keek me streng aan en vroeg nog ik een keer (luider en duidelijker) "POTATO OR RICE" waarop ik dan toch maar koos voor de potato. Tot onze verbazing ging ze me daarna vragen of ik dan een gepofte aardappel wilde of patat? Uhh, ik had toch al om patat gevraagd?? We moesten er eigenlijk wel om lachen. Het ontbijt de volgende ochtend was goed en uitgebreid. Verschillende soorten beleg, scrambled eggs en bacon, fruit en yoghurt en bediening erg vriendelijk.

27 juli 2016 beoordeeld

Er was een toffe, familiale sfeer in dit restaurant. Als je in het View Hotel overnacht, lijkt het me logisch dat je hier ook eet (of je zou je eigen eten moeten bijhebben). We hebben allemaal een andere hamburger geprobeerd en ze waren best lekker. Indiaanse meisjes dienen op in dit restaurant. Als je geluk hebt kan je op een heldere avond nog genieten van een prachtige sterrenhemel nadat je hier gegeten hebt.

In The View Restaurant geweest? Deel je ervaringen!