“Okay..!”

Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Bryce
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de beoordelingen hebben we besloten niet te dineren maar vanmorgen wel te ontbijten gezien dit bij ons motel hoort en dus lekker dichtbij is. Ontbijt was redelijk, niet fantastisch. Pancakes een beetje klef. Je zit er wel heel leuk met een mooi uitzicht!

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

25 augustus 2017 beoordeeld

Dit is een prima lokaal restaurant. Geen overdadige inrichting, prima service. Het eten is wat minder (onze spareribs waren opgewarmd en dus niet vers klaargemaakt).

17 augustus 2017 beoordeeld

Na een middagje wandelen door Bryce Canyon toch even eten. Op basis van de reviews is er niet veel keuze. Toch maar voor dit restaurant gekozen. Geen wachtiijden maar de kwaliteit is zeer matig. Wij hadden de gegrikde kippenborst. Droog maar wel te eten. Friet en salade inbegrepen.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vermoeiende dag bij Foster's dinner gegten. We verbleven in Panguitch en op een zondag kan je daar echt niets vinden... We waren aangenaam verrast van Foster's Steak House. Het zag er op eerste zicht niet zo gezellig uit, maar werden vriendelijk onthaald en snel geholpen. Mijn zoon heeft naar eigen zeggen hier de lekkerste burgers tijdens een 4 weken durende rondreis gegeten! Ook de ribeye steak was erg lekker en een vegetarisch gerecht kon zeker aan de verwachting voldoen. Dit aan een erg schappelijke prijs.
Wij zouden hier zeker teruggaan.

Reizigers die Foster's Family Steakhouse bekeken, bekeken ook

In Foster's Family Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!