“Goed eten voor normale prijs”
Beoordeling van UpTop Dining

UpTop Dining
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Bryce
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange dag in bryce canyon rond te hebben gelopen, en in het motel up top logde al verbleven was het makkelijk om naast de deur te eten. Waren blij verrast met het eten wat geserveerd werd. De hamburger en spareribs die we hadden besteld waren zeer lekker, Zeker met de (aanrader) eigen gemaakte frieten. Voor de liefhebbers van bier moet je wel 8 dollar neerleggen, maar voor een soda betaal je 2 doller en krijg je er een gratis refhill bij. Voor nog geen 35 dollar gegeten met 2 personen.

20 juli 2019 beoordeeld

We hebben een heel malse steak gegeten voor 17 dollar met zelfgemaakte frietjes. Het was zeer lekker!

Datum van bezoek: juli 2019
6 dagen geleden beoordeeld

6 dagen geleden beoordeeld

1 week geleden beoordeeld

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die UpTop Dining bekeken, bekeken ook

In UpTop Dining geweest? Deel je ervaringen!