“Prima alternatief!”

Canyon Diner
Geclassificeerd als nr. 4 van 5 Restaurants in Bryce
Keukens: Amerikaans
13 augustus 2017 beoordeeld

Omdat er bij Ruby's Best Western Inn een lange wachtrij stond én de prijzen vrij stevig waren, toch de oversteek naar Canyon Diner gemaakt. Een kaart vooral met pizza en verschillende soorten burgers. Maar prima gegeten voor een redelijke prijs. De eigen gemaakte burgers smaakte prima. Het was wel lang wachten op de pizza en door de drukte was men op een gegeven moment door de pizza's heen.

26 december 2016 beoordeeld

Dit is de enige fastfood in Bryce. Als je wat wil ontvluchten aan de veel te hoge toeristen prijzen is dit de enige oplossing in Bryce town. Het is een gewone fastfood resto met de normale gebruikelijke prijzen.

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijke snackbar, dus fastfood. Een pizza duurt een stuk langer om te maken dan de rest, en de rest ligt dan "na te garen", dus als je pizza besteld kun je die het best los bestellen (ander bestelnummer, je krijgt de rest dan eerder mee).

Medewerkster was kauwgom aan het eten.

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor simpel 'snackfood' is dit goed! De menu's zijn goed gebakken zonder dat het vet er gelijk van af druipt. Genoeg keus om zelf drinken in te schenken, en je kan zelf je sauzen pakken: mayo,ketchup,mosterd en iets van Piccadilly? Voor zowel take away als daar zitten is mogelijk. Prijzen zijn goed voor wat het is: kipnuggets menu $7,- en een WesternBurger menu (bacon,beef,onionring,tomaat,augurk,sla,kaas)$10,-

7 juni 2016 beoordeeld

We kozen deze eetgelegenheid gezien deze dichtbij ons hotel lag.
Toen we de zaak binnenkwamen (+/- 1u voor sluitingstijd) was het personeel bezig met het afstoffen en reinigen van de plafonddecoratie (zijnde valse klimop) door middel van een spuitbus met reinigingsmiddel en een stofdoek en dit terwijl er nog een 10-tal klanten aanwezig waren in de zaak en aan het eten waren in de directe omgang waar men aan het schoonmaken was.
Als men dit schoonmaken kan noemen want het personeel, dat vooral uit jongeren (18- à 19-jarigen) bestond waren meer bezig met elkaar nat te spuiten met de spuitbus met reinigingsmiddel dan de plafonddecoratie.
Het personeelslid dat de bestellingen aan de toonbank opnam heeft meermaals gezegd/geroepen tegen zijn collega's dat ze stil(ler) moesten zijn doch dit haalde niet veel uit.
Onze pizza's waren lekker doch ZEER KLEIN.
Op de menu-kaart stond enkel vermeld 7" of 15" maar er was nergens een voorbeeld van grootte die aantoonde wat 7" of 15" is.
Een zeer teleurstellende ervaring van een zaak die ik aan niemand zou aanraden!

Reizigers die Canyon Diner bekeken, bekeken ook

Bryce Canyon National Park, UT
Bryce Canyon National Park, UT

In Canyon Diner geweest? Deel je ervaringen!