13 augustus 2015 beoordeeld

We waren erg tevreden over dit B&B. Zou er zeker weer opnieuw naar toe gaan. Prima locatie, goede ontvangst (met glas wijn en biertje), super goed ontbijt op het terras in de ochtend. Kleinschalig (drie kamers), persoonlijk. De gastheren Eric en Jarod doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Kamertip: Alle kamers zijn prima!
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
10 augustus 2014 beoordeeld

Deze gastheren nemen met niets minder dan perfectie genoegen en zijn continu bezig om hun gasten een geweldige tijd te verzorgen. De b&b is klassiek ingericht en je kunt heerlijk buiten zitten. Eric en Jarod zijn oprecht geïnteresseerd en staan altijd klaar om je tips te geven. Echt een aanrader!

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
7 oktober 2013 beoordeeld

3 nachten geslapen bij de enorm vriendelijke eigenaren Jarod en Eric. Service is buitengewoon goed. Kwaliteit is gewoon "groots". Kortom een enorme aanrader voor iedereen die eens echt uit wil zijn en luxe en grootste gastvrijheid wil ervaren.
Ervaar ook de jaccuzi bovenop de garage. Alles bij elkaar een dikverdiende 10 en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kamertip: De kleinste van de drie is zeker niet "klein" maar ook groots ingericht.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
5 oktober 2013 beoordeeld

Voor ons vertrek heb ik veel over dreamkatchers gelezen. Het klopt allemaal.

Het waren twee mooie dagen. De locatie, de kamer, het ontbijt en natuurlijk Eric & Jarod.
Ze zijn geweldig, De passie die zij elke geven is uniek.
Mocht je in Page willen overnachten probeer dan Dreamkatchers. Een uniek ervaring.

Thanks guys!

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
20 mei 2013 beoordeeld

We hebben hier onlangs 2 nachten verbleven. We werden persoonlijk verwelkomd op de oprit toen we de b&b eenmaal gevonden hadden. Zeer vriendelijke ontvangst. Onder het genot van een cola, een rondleiding door het pand gekregen en uitleg over wat er allemaal in de buurt te doen is. The classic room die we boekte was netjes en ruim. De badkamer was op de gang, dit wisten we van te voren en was totaal geen probleem. Het ontbreken van een tv op de kamer was geen gemis en ook dat wisten we van te voren. De wifi internet verbinding functioneerde naar behoren. Helaas konden we maar 1 keer gebruik maken van het geweldige ontbijt, in plaats van de geboekte 2 nachten. Wegens een blessure van mijn vriendin moesten we vroeg in de morgen naar een medical center, en moesten we het ontbijt overslaan. Jarod & Eric maakte ons een smoothie voor onderweg, die trouwens erg lekker was! Ook waren ze zeer behulpzaam wat betreft pijnstillers aan ons te geven. De 2e avond hebben we nog lekker kunnen genieten van de sunset in de hottub boven op het dak. De locatie van deze b&b is zeer rustig, zeker beter dan het drukke Page. We kunnen iedereen aanraden om hier te verblijven. Jullie hebben vast een leuk verblijf.

Thanx Jarod & Eric!

Kamertip: Alleen de classic room heeft de badkamer niet in de kamer, maar op de gang. Wees er van bewust, dus klaag er niet over.
  • Verbleef: mei 2013, reisde met een partner