“Heerlijk gegeten!”

wo 21-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 290 Restaurants in Playa de las Americas
27 augustus 2020 beoordeeld

Eten was zoals beloofd, heerlijk. Pittig besteld is ook echt pittig en goede aanbeveling voor eten gekregen, dus top. Kan het aanraden!

11 augustus 2020 beoordeeld

Lekker gegeten met vrienden. Hele vriendelijke eigenaren. Leuke bollywood films met muziek als achtergrond.

5 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. De gastvrouw is super vriendelijk en behulpzaam. De prijskwaliteit verhouding heel goed. Wij komen zeker terug.

3 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk eten! Heel vriendelijk personeel ook, ze denken graag met je mee om een menu samen te stellen wat je zeker weten lust. Zeker een aanrader als je in Tenerife bent!

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk met mijn drie dochters gegeten. Eten is goed en zeer goed van smaak. Bediening heel vriendelijk en gastvrij en goede orijs kwaliteitsverhouding. Zeker aan te bevelen om er een hapje te eten

Datum van bezoek: juli 2020
sukhdeepsinghk, Owner van Bbq Spice indian tandoori, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Dankewell.

Reizigers die Bbq Spice indian tandoori bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

In Bbq Spice indian tandoori geweest? Deel je ervaringen!