Beoordeeld op 4 maart 2019

De ligging van het hotel zelf is goed, beetje in het midden van de andere plaatsen, ontbijt is heel erg goed en ontzettend vriendelijk personeel. Kamers zijn in orde (jammer geen vriesvakje) en douche is zalig, regendouche.

Kamertip: Kamer 404 ligt een beetje beschut en balkon in de schaduw, uitkijkend op het zwembad
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

Dit kleine hotel is zeer goed. Mooie moderne kamers, Uitstekende service, lekker eten, vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit super.

Heel nette en goed onderhouden zwembad en tuin.
In formule halfpension zit een buffetformule, zeer gevarieerd, open keuken (2 bijkomende hoofdgerechten) beschikbaar.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben de excursie met quad naar de teide gedaan en dat was een fantastische ervaring.
Zijn zeer goed geholpen geweest door Eli die mega mooie glimlach heeft en alles tot in de puntjes geregeld heeft. U vind zijn stand terug iets verder in de straat.
Top top top
De happy girls

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 25 januari 2019 via mobiele applicatie

Vanilla Garden is een gezellig hotel, met netheid hoog in t vaandel. Vriendelijk personeel en t ontbijt is geweldig. We zouden er zeker vaker teruggaan, ook omdat t erg centraal ligt. En zeker TOP dat er geen bedden aan t zwembad gereserveerd mogen worden. Skippen die hap!!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 3 januari 2019

zo vriendelijk personeel - lekker eten - mooie moderne kamers - gezellig restaurant - verwarmd zwembad en nog warmere jaccuzi - goede ligbedden . als verwelkoming lekkere cava gekregen en omdat het de 2e keer was nog fles wijn ook. Maria, andere man receptie, Rafael, Loridana, Max, noem maar op toppers 1 voor 1. Ook heel proper onderhouden.

Datum van verblijf: december 2018
JulieZanatta, Director de Recepción van Vanilla Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2019

Dear Carine,

We are all pleased with your fantastic comments. Thank you very much for them!! You would never imagine how much they mean to us.

We will pass them onto all the staff and we are pretty sure they will be more than grateful.

Vanilla Garden will keep on with the good service to have happy guests like you!
Should you want to come back and stay again at Vanilla Garden Hotel**** do not hesitate to contact us and we will be happy to help: info@vanillagardenhotel.com

Best Regards