19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Goed onderhouden tuin. Vriendelijk en service gericht personeel. Alles zeer schoon wat ook dagelijks wordt bijgehouden. Een oase van rust. Ontbijtbuffet was goed. Mooi zwembad met veel ligbedden. Mooie grote kamer, met koffie en thee faciliteiten, balkon met zitje en ruime badkamer met regendouche. Kortom geen enkel minpunt te melden over dit hotel.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
17 mei 2018 beoordeeld

Erg fijne locatie op Tenerife. Kleinschalig en adults only. Authentiek gerenoveerd.
Hotel ligt net uit de drukte van alle Engelse biertenten. Want het is Engels wat de klok slaat.
Maar daar heb je bij vanilla garden geen last van.
Het hotel is een aantal jaren volledig gerenoveerd wat goed te merken is. Alles netjes en verzorgd. Kamers modern en schoon. Niet gehorig, wat ons positief verrasde.
Personeel is vriendelijk en professioneel.
Zwembad is aangenaam. En lekker rustig, geen jankende kids, top!
Eten is goed, maar niet hoogstaand. Buffet is niet uitgebreid maar ok. Wij gingen om de twee avonden 1 keer buiten de deur eten om ook de restaurants in de omgeving te proeven.
Om toch nog iets "negatiefs" te schrijven; de tv die automatisch aan gaat als je de kamer binnen komt.
En ik zie het liever all inclusive. (Persoonlijke voorkeur)

Is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Zo hoog mogelijk. Als je kan kiezen!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het centrum is heel druk en ondanks dat het hotel op loop afstand ligt is het bij het hotel heerlijk rustig
Nette, schone kamer en vriendelijk personeel. Heeerlijk ontbijt!
Voor ons een voordeel: kindervrij

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Julie R, Director de Recepción van Vanilla Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Beste Claudine,

Bedankt voor uw reactie op uw verblijf bij Vanilla Garden Hotel ****

Als u terug wilt naar Tenerife, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, ik help u graag! info@vanillagardenhotel.com

10 maart 2018 beoordeeld

heel goed hotel ,kleinschallig ,maar ToP, bediening was heel goed ,5 sterren waard ,heel rustig over dag ,alles wat je vroeg deden ze,eten heel goed,bediening in restaurant was perfect ,pluspunt nederlandstallig barvrouw , hadden upgrade van kamer gevraagd en ook gekregen,alles was heel proper gekuist in de kamer dagelijks ,komen zeker nog terug want de ligging is ook super ,je kon elke kant op ,hierbij bedank ik ook Julie de manager die ons goed geholpen heeft ,ook de barvrouw en het ander personeel ,in een woord klasse grtjs Ann en Marcel !

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Beste Ann,

Bedankt voor uw reactie op uw verblijf bij Vanilla Garden Hotel ****

23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

- Netjes ontvangen met een glas Cava, kamer van ons lag aan de zijkant.
- We hadden uitzicht op een ander hotel waar s’ochtend vroeg al gewerkt werd, veel herrie vanaf 6 uur in ochtend.
- Schoonmaak was iedere dag aanwezig, maakten ook keurig schoon.
- Ontbijt buffet was dagelijks zelfde; weinig variatie.
- Ligging centraal, veel op loopafstand te doen o.a; strand, centrum, Siam Park, Siam Mall, Costa Adeje, Los Christianos.
- In het reglement en bij zwembad zelf staat duidelijk dat er geen bedden gereserveerd mogen worden; echter geen toezicht hierop, ook hier helaas al vroeg in ochtend het handdoekje leggen tafereel.
- Over het algemeen een tevreden indruk; het was goed maar niet overdreven voor de 4 sterren die het hotel heeft.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Jaume M, Gerente van Vanilla Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Dear Sietze v,

There are not enough words to sincerely thank you very much for sharing your holidays with us at Vanilla Garden Hotel **** and of course as well for taking your time once back at home to write this lovely review about your experience here.

I will pass your comments to all the staff and I take advantage to send you a warm hug on behalf of every single member of our team.

Do not hesitate to contact us before coming back for anything you could need. We are here at your disposal very glad to help you.

info@vanillagardenhotel.com

Best Regards!!