Beoordeeld op 15 januari 2019

Het eten was koud. stond al ruim een half uur van te voren klaar. Veel gevallen van voedselvergifteging wat ter plaatsen bevestigd werd door een arts welke oudere mensen moest behandelen. Het hotel dee er niets aan. Zou er NIET eten

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met ASUS 12 W8 IE Bookmark
Beoordeeld op 1 december 2018

Wij zijn hier in November een week geweest met 3 personen. Het appartement is groot genoeg voor 4 personen met 2 badkamers en 2 verdiepingen. De (slaap)kamers zijn schoon en modern. Het geheel is wel wat verouderd, met name de badkamer en de keuken. Alles werkt overigens wel naar behoren. De bedden in de slaapkamers zijn medium hard. Wij vonden het hele fijne bedden. Er is geen airco aanwezig, wel plafondventilatoren. Balkon is wat krapjes voor meerdere personen.

Er waren veel Britse gezinnen aanwezig die over het algemeen luidruchtiger zijn dan de Nederlandse families. Ook de appartementen zijn redelijk gehorig, daar moet je wel tegen kunnen.

Het zwembad en restaurant stralen niet veel sfeer uit. Hierdoor was het voor ons geen optie om hier 's avonds te zitten. Er wordt overigens wel veel georganiseerd overdag. Denk aan: volleybal in het zwembad, aquarobics, tafeltennis en jeu de boule. In de periode dat wij er zaten waren er niet heel veel mensen aanwezig en deden daarom weinig mensen mee.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de all inclusive. Tegenover het complex vind je een supermarkt en nog een aantal winkels. Het is wel wat verder van het strand dan andere appartementen, maar met 15 - 20 minuten lopen sta je met je voeten in het zand.

Via de receptie een auto gehuurd, dit was allemaal perfect geregeld. Je wordt opgehaald, naar een kantoor gebracht op 5 minuten rijden en de auto wordt uiteindelijk weer opgehaald bij het complex. Daarnaast moet je betalen voor de WiFi wat anno 2018, naar mijn mening echt niet meer kan.

Conclusie:
Al met al prima, niet geheel bijzonder. De prijs komt overeen met wat je kan verwachten.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

In september een week in Compostela beach gezeten met 3 personen. We hadden wen appartement geboekt met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Hier appartement was modern en super schoon, helaas zat er geen airco in waardoor het zo warm was dat slapen soms onmogelijk was. De buren aan beiden zeiden hadden dan wel weer airco in het appartement.

Het complex ziet er verzorgd uit, als je een beetje goed kijkt is het wel verouderd en kan vooral het zwembad een opknap beurt krijgen.

Helaas in onze week alleen maar gasten uit Engeland die nogal luidruchtig zijn en het liefste de hele dag vreten en zuipen bij het zwembad en niets op ruimen.

Als je hier dan toch bent bezoek zeker het Siam park!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het complex was kleinschalig en dat vonden wij met onze kinderen van 8 en 6 erg prettig. Er waren veel Engelse gezinnen, maar daar hadden wij geen last van. Wij hadden halfpension en het eten was van goede kwaliteit. Het was geen heel uitgebreid buffet, maar er was altijd genoeg keuze en elke avond wat anders. Het personeel van het restaurant was altijd erg vriendelijk. De kamer was ook erg netjes en de bedden lagen goed en hadden normale kussens en gelukkig niet de Spaanse kussens. Tot 9.00u zat er een ketting om het zwembad en kon er ook geen handdoek worden gelegd. Op handdoek leggen wordt goed gelet. Wanneer een bed met handdoek lang niet wordt gebruikt, dan haalt de lifeguard de handdoek weg en legt hij een briefje neer. Dit kon de lifeguard ook doen, omdat alles goed overzichtelijk is.

Tegenover het complex zit een keurig verzorgde winkelcentrum met een grote supermarkt en 'normale' winkels zoals een H&M, Desigual en Starbucks. De supermarkt was echt een supermarkt waar de lokale bevolking ook komt en is op de zondag gesloten. Prijzen zijn er goed. Zo hadden wij een zak met 10 pistoletjes voor €1,30. Er zat ook plein met terrassen en speeltuin bij het winkelcentrum. Het strand en de boulevard was goed te lopen met onze kinderen. Ongeveer 15 minuten. Het huren van strandbedjes met de blauwe kleur kost €12 voor 2 bedjes en een parasol.

Qua uitstapjes zijn Siam Park, Loro Parque en een jeepsafari op La Gomera aan te raden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen we een upgrade van kamer met ipv balkon een tuintje. Prima! De badkamer is verouderd evenals de keuken maar de woonkamer en slaapkamer zijn keurig en geupdate. TV doet het slecht, zeker als je naar buitenlandse zenders als RTL4, BBC enz wilt kijken. Veel Engelsen en Russen. Gelukkig geen last van gehad want geen gebruik gemaakt van zwembad. Want zeg nu zelf als je een zee ter beschikking hebt ga je toch niet hutje mutje aan t zwembad liggen? ;-) wel een stuk van de stranden af 15-20 min lopen maar prima te doen! Wij zaten aan de achterkant aan de golf waar het lekker rustig was. Kantine en zwembad zijn wel kermis!

Datum van verblijf: juli 2018
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Coral Compostela Beach Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2018

Geachte gasten,
Dank u voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u over het algemeen van uw verblijf bij ons hebt genoten. Zeker de appartementen met een eigen tuin zijn geweldig. Natuurlijk is het altijd leuk om te genieten van de zee in plaats van het zwembad. Het zou ons een genoegen zijn u in de toekomst opnieuw welkom te heten. In de tussentijd danken wij u voor uw bezoek deze keer.
José María Galarza
Hotel Director