Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

In september een week in Compostela beach gezeten met 3 personen. We hadden wen appartement geboekt met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Hier appartement was modern en super schoon, helaas zat er geen airco in waardoor het zo warm was dat slapen soms onmogelijk was. De buren aan beiden zeiden hadden dan wel weer airco in het appartement.

Het complex ziet er verzorgd uit, als je een beetje goed kijkt is het wel verouderd en kan vooral het zwembad een opknap beurt krijgen.

Helaas in onze week alleen maar gasten uit Engeland die nogal luidruchtig zijn en het liefste de hele dag vreten en zuipen bij het zwembad en niets op ruimen.

Als je hier dan toch bent bezoek zeker het Siam park!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het complex was kleinschalig en dat vonden wij met onze kinderen van 8 en 6 erg prettig. Er waren veel Engelse gezinnen, maar daar hadden wij geen last van. Wij hadden halfpension en het eten was van goede kwaliteit. Het was geen heel uitgebreid buffet, maar er was altijd genoeg keuze en elke avond wat anders. Het personeel van het restaurant was altijd erg vriendelijk. De kamer was ook erg netjes en de bedden lagen goed en hadden normale kussens en gelukkig niet de Spaanse kussens. Tot 9.00u zat er een ketting om het zwembad en kon er ook geen handdoek worden gelegd. Op handdoek leggen wordt goed gelet. Wanneer een bed met handdoek lang niet wordt gebruikt, dan haalt de lifeguard de handdoek weg en legt hij een briefje neer. Dit kon de lifeguard ook doen, omdat alles goed overzichtelijk is.

Tegenover het complex zit een keurig verzorgde winkelcentrum met een grote supermarkt en 'normale' winkels zoals een H&M, Desigual en Starbucks. De supermarkt was echt een supermarkt waar de lokale bevolking ook komt en is op de zondag gesloten. Prijzen zijn er goed. Zo hadden wij een zak met 10 pistoletjes voor €1,30. Er zat ook plein met terrassen en speeltuin bij het winkelcentrum. Het strand en de boulevard was goed te lopen met onze kinderen. Ongeveer 15 minuten. Het huren van strandbedjes met de blauwe kleur kost €12 voor 2 bedjes en een parasol.

Qua uitstapjes zijn Siam Park, Loro Parque en een jeepsafari op La Gomera aan te raden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen we een upgrade van kamer met ipv balkon een tuintje. Prima! De badkamer is verouderd evenals de keuken maar de woonkamer en slaapkamer zijn keurig en geupdate. TV doet het slecht, zeker als je naar buitenlandse zenders als RTL4, BBC enz wilt kijken. Veel Engelsen en Russen. Gelukkig geen last van gehad want geen gebruik gemaakt van zwembad. Want zeg nu zelf als je een zee ter beschikking hebt ga je toch niet hutje mutje aan t zwembad liggen? ;-) wel een stuk van de stranden af 15-20 min lopen maar prima te doen! Wij zaten aan de achterkant aan de golf waar het lekker rustig was. Kantine en zwembad zijn wel kermis!

Datum van verblijf: juli 2018
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Coral Compostela Beach Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2018

Geachte gasten,
Dank u voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u over het algemeen van uw verblijf bij ons hebt genoten. Zeker de appartementen met een eigen tuin zijn geweldig. Natuurlijk is het altijd leuk om te genieten van de zee in plaats van het zwembad. Het zou ons een genoegen zijn u in de toekomst opnieuw welkom te heten. In de tussentijd danken wij u voor uw bezoek deze keer.
Hotel Director

Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden geen all-inclusive dus over eten weet ik niks. Kamers schoon alleen wel huismuis onder de nieuwe keuken. We hebben de muis 3 of 4 keer zien rennen bah bah.
Ook loopt hier zwart katje in complex die hier woont. Ik heb bij de trap richting kamer 161 eten/water neergezet. Zou u de kat willen voeren? Het is een lieverd. Alleen niet optillen of aan haar buik zitten dat vind ze niet fijn. Het hotel doet er overduidelijk niks aan, en kon niet aanzien hoeveel honger ze had toen we haar vonden. Wel tam! Zelfs nog mee in bed geslapen!
Als u haar in het appartement laat, pas op dat ze wel uiteindelijk weer in complex gaat en niet de weg kant, als ze daar blijft is haar voedselbron weg.

Datum van verblijf: mei 2018
Manuel R, Director de Relaciones Públicas van Hotel Coral Compostela Beach Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2018

Geachte gasten,
Bedankt voor uw beoordeling en uitstekende beoordeling van het hotel. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en vonden het hotel leuk. Zoals je weet is het hotel een laagbouw, omringd door veel vegetatie en de golfbaan aan de ene kant. Als dingen gebeuren zoals een muis, moet dit onmiddellijk aan onze medewerkers worden gemeld zodat ze de nodige acties kunnen ondernemen. Hoe dan ook, bedankt dat je bij ons bent gebleven en hopelijk kunnen we weer rekenen met een volgend bezoek in de toekomst.
Hotel Direcctor

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Supermooie appartementjes, netjes. Animatie en eten vooral op Britten en kinderen gericht. 'S avonds veel lawaai. Wel gemakkelijk om een auto te huren, gewoon vragen a/d receptie. Misschien geen 4 sterren waard, wel 3.

Datum van verblijf: mei 2018
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Coral Compostela Beach Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

geachte gasten
Bedankt voor uw beoordeling en voor onze gasten. Het spijt ons dat we niet volledig hebben voldaan aan uw goedkeuring. Gewoon om erop te wijzen dat onze officiële categorie 3 sterren zijn. Niettemin hopen we dat u van uw verblijf bij ons hebt genoten.
Bedankt voor uw bezoek en we verwelkomen u graag opnieuw.
Hotel Director