Beoordeeld op 29 januari 2019

Prijs-kwaliteit dik OK. Vriendelijk personeel, ontbijt en hygiëne bed en badkamer was perfect in orde. Daardoor kijk je, ondanks de renovatie, door het oubollige van het hotel heen. Mijn vrouw wil terug!

Datum van verblijf: januari 2019
Ole T, Gerente van Ole Tropical Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u besteed aan uw persoonlijke indrukken te delen op uw verblijf in ons Olé Tropical Tenerife hotel. We altijd welkom feedback, want het stelt ons in staat om voortdurend verbeteren van de ervaring die we creëren voor onze gasten.

Wij waarderen zeer uw vriendelijke woorden ten opzichte van onze medewerkers; hun vriendelijkheid en behulpzaamheid is een van de belangrijkste sterke punten van ons hotel zullen we zeker feliciteren ze allemaal op uw naam en zal niet nalaten om uw tevredenheid met hen te delen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd; wij hopen dat u een prettige reis terug naar huis moest en het genoegen hebben om u weer van harte welkom in onze Olé Hotels in de mooiste bestemmingen wereldwijd.

Hotel Manager

Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heel netjes, lekker eten, vriendelijk personeel. Heel dicht bij Siam park/ Siam winkelcentrum ook.
En de fotograaf is ook super! Prachtige foto's gemaakt! En Euh David, Happy Birthday!
Greetings from Belgium! See you next year!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Het personeel is zo vriendelijk! Ze proberen je het naar wens te maken, je ziet dat ze hun baan leuk vinden en mensen blij willen maken.
Het hotel is erg hygenisch, elke dag word je kamer schoongemaakt. Zwembad word goed bijgehouden word elke ochtend wel schoongemaakt. Tegels eromheen worden ook netjes gespoten met de hoge druk.
Wij hadden all-inclusive en daar hebben we veel aan gehad! Cocktails, Wijn, drank en veel eten

Nadeel vond ik wel dat na het avondeten (21:30) geen snacks of tussendoortjes meer te vinden zijn.

Dit hotel is ze 4 sterren zeker waard!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 8 maart 2018 via mobiele applicatie

Na een te lange transfer waarbij je continu rondjes om je hotel rijd om andere gasten af te zetten (tip: pak een taxi vanaf de luchthaven) stap je uit op de stoep bij een aan de buitenkant net iets minder nieuw hotel. Niks strak stukwerk, luxe schuifdeuren of fancy led verlichting in 256 kleuren. Op het eerste oog een beetje een tegenvaller, maar wat wordt dat bij binnenkomst goed gemaakt!!! Vanaf het inchecken wordt rust en vakantie overgebracht. Tijdens het invullen van de verplichte formulieren krijg je een lekker glas bubbels vergezeld van een chocolaatje. De kamer is netjes en vooral heel erg schoon. Het eten is gevarieerd en wordt bereid door zeer enthousiaste en behulpzame koks, die je zelfs het bord tot aan de tafel brengen als je toevallig geen handen over hebt. Ik ben nooit zo van de animatieteams en bijbehorende activiteiten, maar heb dan ook nog nooit meegemaakt dat een dansvloer volstaat alleen omdat het animatieteam iedereen weet te bereiken. Wat een lol lijken de personeelsleden hier te hebben. Ze zijn oprecht vriendelijk en gepast amicaal, je voelt je echt een gewenste bezoeker. Kortom echt een aanrader voor als je vooral in het hotel blijft. De ligging is centraal waardoor je alle attracties lopend kunt bereiken (15-25 min), dus ook dat is mooi meegenomen!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 23 november 2016

we zijn vroeger terug uit la gomera omdat onze vlucht in de korte middag was en met oversteek van de boot hé
hotel ole tropical wasgoed avonds fijne animatie met de wel gekomen drankjes die dubbel geschonken werden en enkel moeten betaald worden
het zwembad was druk daarom naar zee gewandeld waar ook veel volk is maar anders
we zijn zo al geen tenerife gangers door de drukte maar we hebben genoten van de dagen daar

Datum van verblijf: augustus 2016
Ole T, Director General van Ole Tropical Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2016

Beste Stefaan,

Helaas, we moeten beseffen dat ze waren niet helemaal tevreden met hun vakantie. Gelieve niet de volgende keer om contact met ons personeel of me gerust. Ik ben er zeker van dat we alternatieven kunnen vinden.

Hotel Manager