“Uitstekend ! ”

Keukens: Argentijns, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens zeer lekker gegeten. Met daar bovenop eens te meer een super vriendelijke bediening.
We zijn hier al verschillende keren komen eten en telkens weer nemen we de beslissing om terug te komen. Wat we zeker zullen doen...

Gourmetland R, Director Comercial van Restaurant Taurus II, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Bedankt Stefaan!!

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen op een prima locatie, zijn we binnen gaan zitten. Direct vlotte bediening aan tafel. Gekozen voor de uiensoep en de gamba’s vooraf. Als hoofdgerecht de Londen burger en de T-bone en toe een lekker Baley’s coffee. Alle gerechten waren zeer smaakvol klaar gemaakt, we hebben genoten!

Gourmetland R, Director Comercial van Restaurant Taurus II, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2018

Bedank Geo! we hopen je snel te zien ...

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Chateaubriand gehad, niets mis mee. Bij geserveerde friet was slap en de groente erg karig. Leuk voor een keer. Bediening is trouwens goed, ze letten er scherp op of je bord of glas leeg is.

Bedankt Roel71!

4 maart 2018 beoordeeld

Restaurant Taurus is een gezellig familierestaurant. Kwaliteit is uitstekend, alsook de bediening en de service. Een echte aanrader. Is gelegen aan de promenade. Men kan er zowel binnen als op terras genieten van een lekker etentje.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 woorden just perfect zeer vriendelijke vlotte bediening met een uitgebreide lunch en diner kaart welke op zich zeer kwaliteitsvol is uitgevoerd

Reizigers die Restaurant Taurus II bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Tenerife

In Restaurant Taurus II geweest? Deel je ervaringen!