Beoordeeld op 3 maart 2018

Goed hotel, vlakbij het centrum en boulevard. Hotel is all in. Je kan op 2 plekken ontbijten en dineren. Eerste is in het hotel op de 1e etage, heel veel keuze, voor ieder wat wils veel tafels dus druk. De tweede is tussen de zwembaden in, wat minder keuze, ook erg lekker en plus punt je kan heerlijk buiten eten. Diner is BBQ. Er staat een grote koelkast bij de bar vol met flesjes water die je onbeperkt kan pakken, ook handig als je weg gaat. Animatie team, leuke jonge mensen die erg hun best doen om er iets gezelligs van te maken. Onze hotel kamer was erg ruim, bed sliep heerlijk en de schoonmaak was goed. Het zwembad water was allemaal erg koud dat was wel jammer. Een heerlijke vakantie gehad.

Kamertip: Wij zaten bij het lagune gedeelte. Achterin en lekker rustig.
Datum van verblijf: januari 2018
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes van Park Club Europe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Dear Laura H,
Thank you so much for taking the time to write this review about your stay at Park Club Europe.
We are happy to know that you had a good time here and you enjoyed your stay.
We would be pleased to welcome you again soon.

Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Net terug van een week in dit hotel.Genoten van de mooie tuin en kamer.Goed verzorgd en schoon.Eten in buffetvorm goed maar jammer genoeg vaak lauw of koud.Ligging prima.elke avond leuk amusement voor de gasten.wel veel trappen dus minder geschikt voor mindervaliden.

Datum van verblijf: februari 2018
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes van Park Club Europe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2018

Dear Hieke R,
Thank you so much for choosing Park Club Europe for your holidays in Tenerife.
We are happy to read that you had a good time and you enjoyed your holidays.
We will consider your remark about the food.

Beoordeeld op 10 januari 2018

Voor de eerste keer een driesterren accommodatie in Tenerife. De schrik zat er een beetje in... Maar de week is ons er super bevallen. Mooi zwembad, we vonden de nodige rustig en het is goed gelegen. Kamers zijn ok. Mindere punten zijn de variatie in het eten en de grote tafels (waardoor je verplicht bent om bij anderen aan te schuiven. Conclusie: prijs-kwaliteit: dik oké!

Datum van verblijf: november 2017
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes van Park Club Europe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2018

Dear bertdebel,
Thank you so much for choosing Park Club Europe for your holidays in Tenerife.
We are happy to read that you enjoyed your stay here.
Best regards

Beoordeeld op 7 november 2017

Zeer goed hotel in hartje centrum en dat voor een hele mooie prijs. Ondanks de drie sterren was het hier zeer goed vertoeven en was het personeel zeer vriendelijk. Echt een aanrader.
Het eten was goed variërend en heerlijke vers gemaakte pizza's
Ook het zwembad werd iedere dag schoon gemaakt en voor de kleintjes was er volop vertier.
Ook volwassenen kwamen goed aan hun trek want ook daar was het animatie team voor.

Kamertip: De kamers zijn heel diverse.
Datum van verblijf: september 2017
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes van Park Club Europe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2017

Dear Lambert H,
Thanks you so much for writing this review about your days at Park Club Europe.
We are pleased to know that you felt so comfortable here and your stay was satisfactory for you.

Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Onlangs zijn wij met z'n, 3en naar Tenerife afgereisd. Het animatieteam was geweldig! Onze dochter was nog beetje te jong om te kunnen deelnemen maar heeft de pret niet mogen drukken! Ons verblijf is erg aangenaam verlopen. Kamers waren super netjes en schoon. 2 minpuntjes kunnen vinden:
1. de WiFi is echt bizar slecht en duur.
2. De ventilatie in de douche. Wij hadden geen tot nauwelijks afzuiging en konden geen raam opzetten in de douche, waardoor we tijdens het douchen de douche- en balkondeur open hadden staan. Het eten was goed en het concept van een 8- persoons tafel moesten we in begin aan wennen, maar vond het leukwant je komt toch makkelijker in contact met anderen. Wij komen zeker nog een keer weer terug!

Datum van verblijf: september 2017
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes van Park Club Europe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2017

Dear Miranda t,
We are happy to read that you felt so comfortable and you enjoyed your days here.
We would be pleased to welcome you again soon.