Beoordeeld op 20 februari 2016

Ruime kamers, schoon en opgeruimd, maar geen sfeer.
Ontbijt is uitgebreid van alles wat en kwalitatief voldoende.
Aangeboden Wifi die betaald moet worden is volstrekt beneden alle pijl.
Goed om te slapen, maar meer ook niet.

Kamertip: Geen van alle kanten hebben een fantastisch uitzicht
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 9 januari 2016

Een weekje gelogeerd in dit hotel in december 2015. Gezellig personeel, goede keuken.
Op het dak een terras met zwembad en uitzicht op zee. Boulevard ongeveer 10 minuten lopen. Winkeltjes en terrasjes voldoende in directe omgeving. Openbaar vervoer om de hoek van de deur.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 14 maart 2015

Onbijt ok, koffiesmaak kon beter, geen vers fruitsap, anders alles aanwezig. Vraag kamer op 7de verdiep: ruim, balkon, zeezicht... Zwembad basic , ideaal voor een plonsje te maken en ff te zonnen, mooi uitzicht. 3 liften. Kamer: ruim, vloer (geen vasttapijt), tv met veel kanalen (ook BVN), goed bed, ruime badkamer, frigo aanwezig, kluis te betalen, airco, rolluiken automatisch naar beneden na verlaten kamer, dagelijks verse handdoeken/douchegel en shampoo.
Hadden half-pension: veel keus avondeten, 3x/week als extra bbq, 2 eetzalen + mogelijkheid buiten eten. Personeel vriendelijk, regelen uw uitstapjes indien gewenst. Bij zwembad op 7de verdiep ook 2 sauna's (mannen en vrouwen apart). Wij betaalden 566 € voor 6 nachten/2personen half pension maart 2015. Aanrader voor mensen die tegen een goede prijs in hp op Tenerife centraal willen verblijven, niet voor kinderen, geen zwembadparadijs.

Kamertip: Vraag kamer op 7de verdieping
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 19 februari 2015

andere beoordelingen verwarrend.
ik kom al jaren in playa de las americas, Tenerife en
ken hier de weg is wou enkel ergens slapen.

weet dat dit een business hotel is,
dus geen amusementsteam, geen bar, enkel
een receptie voor in en uitchecken en/of vragen
ruime kamers, nette badkamers, geen balkon
koelkastje aanwezig en supermarkt op 2 minuten
hotel voor te slapen prima. Wifi slecht,kun je beter
bij de Pakistaner kopen, verder op de straat
richting los cristanos, vlak voor de Orange telewinkel
het hotel ligt
dicht bij barretjes, winkels en strand alles op
5 minuten lopen

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 7 januari 2015

We kwamen in dit hotel terecht omdat ik losse goedkope tickets had geboekt en los op zoek moest naar een hotel in de drukke kerstperiode van 2014. Via connecties van mijn man, kwamen we in dit hotel. Het was niet ingericht op kinderen, dat was jammer voor onze dochter. Maar toch vond ik het hotel wel okee. De kamer was groot (helaas geen balkon) en vlak bij het zwembad op net dak. Prachtig uitzicht, dat geeft een luxe gevoel. Het ontbijt was overvloedig, wel sterk gericht op Engelsen.

De ligging van het hotel was perfect. We liepen zo naar de boulevard en het wemelt er van eettentjes, winkeltjes, supermarkt om de hoek. Personeel ook vriendelijk.

Al met al geen hotel waar ik per se terug wil komen maar aan mijn basis-eisen werd zeker voldaan. Schoon, netjes, niet gehorig, prima douche.

Kamertip: Ik denk dat de zevende verdieping zeezicht heeft. Wij op de zesde net niet...
Datum van verblijf: december 2014