Beoordeeld op 11 maart 2019

Wij vinden Conquistador een super hotel . Zou graag gebruik maken van een suite met prive-jacuzzi .Hoe kan ik een hoek suite boeken,deze staan nergens vermeld bij boeking?
Is deze dan ook privilege? Iemand hier ervaring mee?

Datum van verblijf: september 2018
Daniela D, Director de Relaciones con Clientes van H10 Conquistador, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Beste Gridje1702,

Bedankt voor uw reactie. Het doet ons veel plezier te weten dat u ons hotel super vindt!

Wij hebben enkel 1 Privilege suite die over een privé-jacuzzi beschikt. Deze kan enkel rechtstreeks geboekt worden via het hotel zelf.

Om beschikbaarheid te weten gelieve ons te contacteren via recepcion.hc@h10hotels.com

Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

We hadden een leuke tijd in dit hotel. Wanneer u de privilege service bij boekt, zal u een heel ander hotel leren kennen. U kan steeds a la Carte eten. Deze restaurants zijn best goed, ook het ontbijt a la carte is zeer aangenaam. De gewone buffets zijn van iets mindere kwaliteit. De privilege lounge ligt op de zevende verdieping en daar kan u tijdens de dag rustig liggen zonnen met lekkere drankjes inbegrepen en ‘s avonds genieten van een mooie zonsondergang. Op dit hotel valt weinig op aan te merken, uiterst vriendelijk personeel, proper, ruim, goede ligging. Animatie ‘s avonds is beperkt, maar best aangenaam, er is trouwens in de nabije omgeving genoeg te beleven. Misschien 1 klein minpuntje is de iets mindere WIFI ontvangst.

Datum van verblijf: januari 2019

Beste roelv976,

Wij willen u graag bedanken voor de lovende woorden over uw verblijf bij H10 Conquistador die u via deze weg overbracht.

Het doet ons erg veel plezier te weten dat u de Privilege service een aanrader vindt, door de vele extras die deze formule aanbiedt.

Uw aanmerking over de wifi nemen wij zeker mee in het verbeteren van onze services maar de toekomst toe. Wij hopen dat u maximaal genoten heeft van elk Privilege-moment en zien u graag terug bij ons in de toekomst!

Beoordeeld op 9 maart 2019

We komen er nu al voor de 3e keer en moeten echt zeggen dat men bij de renovatie van de kamers (privilege) grotendeels rekening heeft gehouden met de opmerkingen die we reeds vorige jaren maakten (verouderd bad vervangen door inloopdouche, meer opbergmogelijkheden, betere verlichting, bureau dat niet schommelt).De wifi in de kamers kan veel beter. Voor de rest sublieme ligging van het hotel, lekker eten en een mooi interieur. Het is ook altijd aangenaam om in uw eigen taal te worden tewoordgestaan.

Beste glmv2,

Het doet ons plezier te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Privilege service en dat u tevreden was met onze recente renovaties.

Het klopt dat wij met het oog op de aanmerkingen en ideeën van onze gasten de Privilege kamers aangepast en verbeterd hebben. Hopelijk heeft u hiervan optimaal kunnen genieten.

Bedankt voor de positieve woorden over onze lilgging, het eten en onze meertalige medewerkers.

Wij hopen van harte u opnieuw te mogen verwelkomen volgend jaar!

Beoordeeld op 22 februari 2019

zeer goed hotel met goede animatie vooral Martin!!
Verzorgde kamers en lekker eten.
a la carte restaurants zijn aan te raden.
ligging van het hotel is ideaal.
Zeer duidelijke uitleg voor all in en privilage van Kevin.

Kamertip: vraag naar een gerenoveerde kamer.
Datum van verblijf: februari 2019
Daniela D, Director de Relaciones con Clientes van H10 Conquistador, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Beste Luc1961,

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden. Het is fijn te weten dat u tevreden was met de animatie, het eten, de kamers en de service van enkele van onze medewerkers.

Wij hopen dat toekomstige reizigers hierdoor ook zin krijgen om een vakantie door te brengen bij ons!

Hopelijk zien wij u volgend jaar terug!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

Beoordeeld op 8 februari 2019 via mobiele applicatie

Twee jaar geleden verbleven we ook in dit hotel. Nog steeds dik in orde, zowel op vlak van maaltijden, hygiëne, héél vriendelijk personeel.
Ook toffe animatie.
Mooi gelegen aan de oceaan, vlakbij een promenade met terrasjes en winkels. Ook shoppingcentra vlakbij.
Mooi ingericht hotel. Themarestaurant La Vita E Bella is ook een aanrader. Maar het buffet is ook verzorgd met genoeg variatie.
Personeel is écht héél vriendelijk, zowel in restaurant, als poolbar, tot het animatieteam.
We hadden écht een toffe band met het animatieteam. Onze complimenten vooral voor Daniel, Javier, Martin en Eleonore van het animatieteam. Maar ook voor Loli, in het hotelwinkeltje, Miguelanjel Santos en Jenesys Martín van de poolbar.
En eigenlijk ook al de rest van het tip top personeel.
Aan de receptie werkten ook twee Nederlandstalige vrouwen maar, dankzij onze lessen Spaans, hebben we zelf zoveel mogelijk ons Spaans geoefend en dat werd zeer erg geapprecieerd.
We hadden een probleempje met de kluis maar binnen tien minuten kwam een technieker het nakijken.
Kortom: dit hotel en de all-in zijn geweldig en wij gaan er zeker terug. Dit was al onze tweede keer.
Via Tui bus ong half uurtje rijden van de luchthaven.

Datum van verblijf: februari 2019
Daniela D, Director de Relaciones con Clientes van H10 Conquistador, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Beste Bartel V,

Enorm bedankt voor deze mooie woorden die u via deze weg voor ons achterliet! Het doet ons plezier te weten dat u al tweemaal bij ons heeft verbleven en zo tevreden bent over onze service, restaurants, het personeel, enz.

Wij appreciëren ook de persoonlijke vermelding van enkele werknemers in het bijzonder, die voor u het verschil hebben gemaakt. Het is voor gasten zoals u, die graag terugkomen en genieten van elk moment tijdens hun verblijf, dat wij tot het uiterste gaan om bij te dragen aan een overgetelijke vakantie ervaring en elke dag met veel motivatie voor u klaar staan.

Wij hopen van harte u volgend jaar weer bij ons te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team