H10 Conquistador
Hotel Best Tenerife(Playa de las Americas)
US$ 140*
  • Restaurant
Hotel Sir Anthony(Playa de las Americas)
US$ 359*
US$ 340*
  • Gratis parkeren
Palm Beach Tenerife(Playa de las Americas)
US$ 123*
US$ 115*
  • Aan het strand
Iberostar Las Dalias(Playa de las Americas)
US$ 210*
  • Zwembad
Cleopatra Palace Hotel(Playa de las Americas)
US$ 156*
  • Gratis parkeren
H10 Las Palmeras(Playa de las Americas)
US$ 170*
US$ 158*
  • Gratis parkeren
Europe Villa Cortes(Playa de las Americas)
US$ 238*
US$ 231*
Orbitz.com
  • Inclusief ontbijt
US$ 730*
US$ 155*
  • Zwembad
Mediterranean Palace Hotel(Playa de las Americas)
US$ 150*
US$ 124*
Mediterranean PL
US$ 235*
5 maart 2018 beoordeeld

Dit hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Zeer gevarieerde buffetten, uitgebreid ontbijt.
1 avond "a la carte" is mogelijk.
Het personeel is zeer vriendelijk.
Enige minpuntje zijn de liften die tijdens de piekuren te lang op zich laten wachten.

Kamertip: Kamers mat lateraal of frontaal zeezicht zijn een aanrader, ook aan te raden zijn de hoger gelegen verdiepingen kwa rust en uitzicht.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes van H10 Conquistador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Beste Severs2017,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van voeding, de theme restaurants en het personeel.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkome.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

5 maart 2018 beoordeeld

We moeten steeds in herhaling vallen. Wij hebben geen min punten op te noemen want het was weer prima. De directie, de medewerkers en het personeel doen ontzettend hun best om de vakantiegangers hun zin te geven .
Iedereen heeft natuurlijk een andere mening maar voor ons was het ongeveer de 18e maal dat we naar dit hotel gaan dus zal het wel uitmuntend zijn.
Zowel 's morgens, 's middags als 's avonds is er persoonlijk cooking voor ieder die het wil. 's Middags heb je er kokkinnen die persoonlijk het vlees en de vis naar jouw smaak klaar maken, zeker Fatima is daar de beste die de vis bereidt.
DE bediening in de restaurants zijn ook vlot en zeer vriendelijk. De maîtres de hotels zoals: Brigido, Juan Llanos, Sergio, Manuel en Davinia als ook die van de bars Rafaël, Josido,en Rodolfo en Fransica zijn heel behulpzaam.
De obers (sorry als ik iemand oversla) van de bars: Juan Pedro, Mahuela, Leticia, Miguel, Pedro, e.a., de obers in de restaurants: Juan Jesus, John, Sergio, Claudio, Antonio, Cynthia, Bélen, Patricia, Lourdes, Rocio (2), e;a; doen hun uiterste best om iedereen te willen zijn.
Nu is er een vierde a a carte restaurant geopend met een eigen stijl nl 'Senses' waar je bij je diner een cabaret optreden of een Bollywoodavond bij krijgt.

Kamertip: Je hebt de keuze tussen verschillende kamers naar ieders budget..
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes van H10 Conquistador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2018

Beste Lieve D,

Heel hartelijk bedankt om uw mening over hotel H10 Conquistador met ons te delen. Wij zijn vereerd om gasten zoals u elke keer weer bij ons te hebben en hopen dat dit nog vele jaren zo mag zijn.

Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie.

We hope u te zien tijdens uw volgende vakantie.

Vriendelijke groet het H10 Conquistador’s Team !

3 maart 2018 beoordeeld

H10 Conquisator ligt zeer centraal en pal aan de wandelpromenade met een mooie binnentuin zonder inkijk vanaf de promenade. De kamers met tuin- en zeezicht hebben een prachtig zeezicht. Goede service en vriendelijk personeel met een uitstekende keuken en zeer ruime gevarieerde buffetten.
Alleen spijtig dat voor een 4*-hotel de kluisjes in de kamer extra te betalen zijn. De avondactiviteiten in de tuin zijn nogal lawaaierig maar eindigen gelukkig rond 22u.

Kamertip: zuid- en west georiënteerde kamers hebben vroeger zon. Kies bij voorkeur een kamer op de vierde of vijfde verdieping (mooier zicht).
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes van H10 Conquistador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Beste Roberto B,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel.

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortabel en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie, uw kamer, de keuze van het eten en het personeel.

We hopen dat u geniet van u volgende vakantie.

Vriendelijke groet van het H10 Conquistador team!

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi schoon hotel. Hebben ons geamuseerd. Mooie plek rondom hotel met genoeg te doen. Ik ben er nu een keer geweest en het was leuk voor een keer.
Kijk wel uit want er zijn mensen op de boulevard die je zo het elastiekje uit de haren trekken om je haren te kunnen invlechten. ( een tip )

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes van H10 Conquistador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2018

Beste Kimberly M,

Hartelijk bedankt om deze review via dit portaal te plaatsen!

Wij zijn verheugd te horen dat u een prachtige vakantie had en van plan bent weer terug te keren.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's team!

22 februari 2018 beoordeeld

we werden prima ontvangen, er wordt naar je geluisterd. leuk was bij all inclusief, dat je in 4 verschillende restaurants kunt gaan eten, dan waan je je helemaal ergens anders.
helemaal toppie. ook werd er voor voldoende animatie gezorgd. we hebben erg genoten.

Kamertip: beetje in zo 3 á 4 hoog heb je een mooi uitzicht, en is best rustig.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Anabel G, Director de Relaciones con Clientes van H10 Conquistador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Beste Theager,

Wij willen u graag bedanken om even kort de tijd te nemen en uw ervaring over uw verblijf via dit portaal te delen.

Wij zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was met de service en het hotel. Wij appreciëren de scores die u ons hiervoor gegeven heeft.

Hopelijk overweegt u om terug te keren naar H10 Conquistador voor een volgend verblijf op Tenerife. Wij zullen opnieuw voor u klaarstaan.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!