Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Zijn net thuis van een week Tenerife.
Dit hotel is zeker een aanrader voor mensen met kinderen!
Leuke zwembaden, heel lekker eten, vriendelijk personeel, lekkere cocktails.
Vooral een dikke pluim aan het animatie team: zeer fijne animatie voor de kids, gans de dag door, en ‘s avonds minidisco, onze kids vonden het geweldig.

Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Tenerife daar hebben we een fijne vakantie gehad super was het. De sangria van de animatie was heerlijk. De bungalows worden 6 dagen in de week schoongemaakt. Veel originele activiteiten voor de kleine kinderen. De vakantie was eigenlijk veel te kort! Bedankt ines!

Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is mooi en kindvriendelijk.
Het personeel is super en doet heel veel met kinderen (dansen, voetballen)
Heel veel te doe voor de kinderen.
Het was ook heel goed
Het was een super vakantie

Wij waren er met 2 volwassen en 2 kinderen

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij vonden het echt een super vakantie ! Voor het animatie team hebben wij de meeste bewondering, leuke ideeen en een positief team ! Dankjewel Inés! Je bent de beste! Volgend jaar komen we zeker terug :)

Beoordeeld op 28 februari 2019 via mobiele applicatie

Het is een super leuk hotel, het personeel is erg vriendelijk en een goede ligging! Wij zitten all inclusive en het eten is erg lekker en afwisselend. De bungalows zijn ruim en een groot voordeel is dat het laagbouw is.

Datum van verblijf: februari 2019