Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Tenerife daar hebben we een fijne vakantie gehad super was het. De sangria van de animatie was heerlijk. De bungalows worden 6 dagen in de week schoongemaakt. Veel originele activiteiten voor de kleine kinderen. De vakantie was eigenlijk veel te kort! Bedankt ines!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is mooi en kindvriendelijk.
Het personeel is super en doet heel veel met kinderen (dansen, voetballen)
Heel veel te doe voor de kinderen.
Het was ook heel goed
Het was een super vakantie

Wij waren er met 2 volwassen en 2 kinderen

Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij vonden het echt een super vakantie ! Voor het animatie team hebben wij de meeste bewondering, leuke ideeen en een positief team ! Dankjewel Inés! Je bent de beste! Volgend jaar komen we zeker terug :)

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 28 februari 2019 via mobiele applicatie

Het is een super leuk hotel, het personeel is erg vriendelijk en een goede ligging! Wij zitten all inclusive en het eten is erg lekker en afwisselend. De bungalows zijn ruim en een groot voordeel is dat het laagbouw is.

Beoordeeld op 28 februari 2019 via mobiele applicatie

Super vakantie bestemming voor gezinnen. We gaan hier al een aantal jaar heen en blijven hier terug komen. Goede locatie en gezellig personeel. Appartement zijn goed en het buffet en de bar zijn goed. All-inclusive is een aanrader.