Beoordeeld op 28 februari 2018

We komen er al jaren, we hebben een pasje van het hotel, met dit pasje zou je altijd zwembadzijde kamer hebben, maar dit blijkt opeens niet meer van toepassing. Voordeel pasje. Gratis kluisje, gratis badlakens bij het zwembad. En een fles wijn als welkomgeschenk.

Kamertip: Moeten betere matrassen komen, ze zijn hard en doorgezakt. Verder is het schoon en netjes.
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Geachte gast,

We danken u hartelijk voor uw verblijf in ons hotel en voor uw beschrijven van uw indrukken. Het is geweldig om te lezen dat u best hotels member bent en dat je genoten hebt van je verblijf. We hopen dat u ons binnenkort weer zult bezoeken in Tenerife .

Best Tenerife verheugt zich hierop!

Vriendelijke groeten,

Het management team
Best Tenerife

Beoordeeld op 28 februari 2018

Kamers zijn wat gedateerd en geen WiFi op de kamers. De lokatie voorzieningen zijn uitstekend. De service is grandioos. De kamers zijn wel wat gehorig. Voor de verdere rest waren we zeer tevreden. Het ontbijt was geweldig!

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
BestHotels2018, Manager van Hotel Best Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2018

Beste apjklaassen,

Bedankt om de tijd te nemen om je mening te delen met ons en met de andere reizigers. We zijn blij om lezen dat jullie het ontbijt lekker vonden evenals de aangeboden service. Het signaal van de Wifi geraakt tot op de kamers. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen bij ons!

Beoordeeld op 26 februari 2018

Het is een heerlijk hotel, vriendelijk personeel, kamer tip top schoon. Eten genoeg keus. Voor de 2de keer in dit hotel geweest, overal lekker dichtbij(shoppingcentra) zwembad was nog wat koud, maar de temperatuur maakte dit goed door de zon

Kamertip: Op de begane grond gezeten. Loop zo je kamer uit het zwembad in perfect👍
Verbleef: februari 2018, reisde met familie

Beste cvanasch2018,

We willen jullie van harte bedanken voor de mooie woorden die jullie hebben neergepend over jullie recente verblijf bij ons. Het doet ons veel plezier om lezen dat jullie de vriendelijkheid van het personeel voorop zetten, evenals het aanbod van het eten. We hopen jullie een 3e keer te mogen verwelkomen bij ons.

Het management

Beoordeeld op 30 januari 2018

personeel heel vriendelijk en behulpzaam . Mooi eiland en trip gedaan naar loro park .Ook trip naar Teide gedaan maar spijtig genoeg was de lift niet open omdat er teveel wind was. Strand op wandelafstand en zeer gezellig .

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
BestHotels2018, Manager van Hotel Best Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Beste michiels_rik,

Van harte bedankt voor jullie mooie woorden van lof over jullie recente verblijf bij ons. We zijn tevreden om lezen dat jullie de vriendelijkheid van de staff geapprecieerd hebben. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 13 januari 2018

Laat ik beginnen met de negatieve punen van het hotel: verouderd hotel, ijskoud zwembad( periode december), hotel vol bejaarden, matig to geen animatie, elke dag dezelfde snacks, matig buffet.

Het leuke aan het hotel ( als je all-inclusief hebt ) is dat er flessen sterke dranken staan en je de hele dag door eigen cocktails kan maken. Het hotel is op 10 minuten wandelen van de uitgangsbuurt.

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
BestHotels2018, Manager van Hotel Best Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2018

Beste Fabbytoroloco,

Van harte bedankt om enkele woorden te delen over jullie recente vakantie. Het hotel heeft twee zwembaden, waarvan er 1 verwarmd wordt tot 24 graden. De temperaturen worden dagelijks gemeten en deze hangen uit bij het zwembad. Het hotel heeft een metamorfose ondergaan twee jaar geleden en heeft toen haar gemeenschappelijke ruimtes heringericht, evenals de receptie, piano bar en Disko bar. Meer dan de helft van de kamers zijn heringericht naar een meer moderne en stijlvolle smaak. Nogmaals bedankt voor jullie commentaar en ons de mogelijkheid te geven deze te beantwoorden.