“Duur voor wat je krijgt”
Beoordeling van Greek Corner

Greek Corner
Geclassificeerd als nr. 195 van 330 Restaurants in Playa de las Americas
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Midden op de middag in een leeg restaurant toen we kwamen en toen we gingen mochten we met zijn tweeen niet aan een vier persoons tafel. De schotels waren van prima kwaliteit maar het waren zelfs voor Nederlandse begrippen kleine porties tegen redelijk hoge prijzen. Bij het pinnen blijkt de wifi niet te werken en moeten we alsnog cash betalen. Op de trap naar de toiletten in de kelder ligt de bedrading van de electriciteit los. Samenvattend eens maar nooit meer

Datum van bezoek: september 2019

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je verwacht het niet als je naar de locatie en het interieur kijkt, maar het eten is hier erg goed. We hadden gyros en het was nog lekkerder dan op menig Grieks eiland. De bediening is vriendelijk en snel.

Datum van bezoek: juni 2018
7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben er 2x gegeten, de eerste maal had ik zeetong, de smaak was goed maar iets te gaar en aan de kleine kant.
De tweede maal volgens de Nederlandse vertaling vleesballetjes met fetakaas , echter het was een soort van Gordon bleu.
We vonden in totaliteit het wel wat Grieks maar niet echt een grieksrestaurant
Om 8 uur is er een half uur door 2 of 3 dames flamingodansen.
Wel grappig Spaanse dans in Grieks restaurant
Wij vonden de prijs hoog in vergelijk met de omringende restaurants

Datum van bezoek: maart 2018
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier relatief goedkoop. De kwaliteit gemiddeld maar niet slecht. Bediening is niet vriendelijk.
Gyros+ Kreta schotel en twee consumpties was bij elkaar nog geen €34.

Datum van bezoek: oktober 2017
12 januari 2017 beoordeeld

Zo slecht hebben we het nog nooit gehad.
Begon al met het. Eerste drankje, bestelde een ouzo en kregen een sambuca uit een fles ouzo12, werd wel, met tegenzin, omgeruild voor eenechte ouzo.
Daarna bestelden wij een fles mallamatina, harswijn of retsina, hadden ze niet.
En dit in een restaurant dat zich griek noemt.
Bestelde gelijk een portie tsaziki en een saganaki feta, met pita brood.
Het brood was zeer oud en in de tsaziki zat een haar.
I.p.v. De retsina 2 rode wijn deze kwam uit de koeling en een totale rekening van 26,75 euro nadat we alles hadden laten staan???
Hebben maar betaald onder protest, maar hier NOOIT meer!!!
Mijd dit restaurant want je wordt bedrogen waar je bij staat.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Greek Corner bekeken, bekeken ook

Santa Cruz de Tenerife, Tenerife
La Matanza de Acentejo, Tenerife

Playa San Juan, Guia de Isora
Santa Cruz de Tenerife, Tenerife

In Greek Corner geweest? Deel je ervaringen!