Beoordeeld op 9 mei 2018

8 à 10j geleden verbleven we meermaals in dit hotel dat toen nog gewaardeerd werd met 5 sterren. De kamers waren toen al gedateerd en nu is er in die 8 jaar nog steeds niks veranderd. Dezelfde vuile gordijnen, dezelfde houten gammele kastjes, dezelfde aluminiumgouden kasten. We verbleven in een kamer met privé-zwembad, lees plastieken badkuip. Het niveau van het cliënteel was navenant. Toen het in de tijd nog als “deftig” kon worden bestempeld, is het vandaag ronduit marginaal. Maar dat gedlt voor de gehele zone rond Playa de Las Américas. Het ontbijt was eetbaar en over de vriendelijkheid van het personeel kan niets worden opgemerkt. Maar de accomodatie, neen sorry, geen twee sterren waardig! Sluit de boel een jaar, renoveer de kamers en stop te pretenderen dat het een luxe resort is! Zware teleurstelling.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi groot hotel
Je kan buiten ontbijten en er is zeer veel keus
Ligging van het hotel is ideaal
De kamer waren proper en groot genoeg
Het zwembad is mooi met genoeg ligbedden
Prijs kwaliteit is dit voor ons een goed hotel
Wel meer voor oudere mensen

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Was met mijn man een weekje op Tenerife. Dacht een luxe hotel te boeken ....nou heb je ff.
We hadden een kamer met privé zwembad geboekt.
Nou die hebben we idd gekregen, een soort ligbad met ijskoud water.
Wat wel fijn was , was het terras wat er bij de kamers zit,
Met twee ligbedden .
T ontbijt was wel goed, maar erg weinig tafels buiten bij t ontbijt .
Elke morgen werden we gewekt met loeiharde piano muziek, dus je was wel gelijk wakker.
Ik kan nog wel ff doorgaan, betalen voor de computer, hele slechte WiFi ....nergens ontvangst .
Kamers ,achterstallig onderhoud, wel schoon.
Kort om niet meer dan twee sterren wat ons betreft.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel midden in het gebeuren.
Onderdeel van het Mare Nostrum resort.
Ruime kamers; helaas alleen met 2 aparte bedden.
Zeer uitgebreid en prima ontbijt; je komt niets tekort.
Je kunt gratis gebruik maken van de faciliteiten van de andere Mare Nostrum hotels.
Men kan het hotel rechtstreeks boeken en zelf een vlucht regelen met Ryanair of Transavia, scheelt al gauw 200 tot 300 euries

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018 via mobiele applicatie

Hotel is perfect gelegen, direct aan het strand. Ontvangst aan de receptie is hartelijk met een welkomstdrankje. Enige minpunt zijn de kamers die enigzins gedateerd zijn, maar wel schoon en netjes, we hadden uitzicht op het zwembad. Zwembad is niet verwarmd maar ligt windstil tussen de gebouwen. Ontbijt ‘s morgens laat niets te wensen over. Alles is er: vers fruit, eitje, omeletjes die ter plekke worden gemaakt, yoghurt, beleg. In een woord fantastisch!

Datum van verblijf: maart 2018