Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Was met mijn man een weekje op Tenerife. Dacht een luxe hotel te boeken ....nou heb je ff.
We hadden een kamer met privé zwembad geboekt.
Nou die hebben we idd gekregen, een soort ligbad met ijskoud water.
Wat wel fijn was , was het terras wat er bij de kamers zit,
Met twee ligbedden .
T ontbijt was wel goed, maar erg weinig tafels buiten bij t ontbijt .
Elke morgen werden we gewekt met loeiharde piano muziek, dus je was wel gelijk wakker.
Ik kan nog wel ff doorgaan, betalen voor de computer, hele slechte WiFi ....nergens ontvangst .
Kamers ,achterstallig onderhoud, wel schoon.
Kort om niet meer dan twee sterren wat ons betreft.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel midden in het gebeuren.
Onderdeel van het Mare Nostrum resort.
Ruime kamers; helaas alleen met 2 aparte bedden.
Zeer uitgebreid en prima ontbijt; je komt niets tekort.
Je kunt gratis gebruik maken van de faciliteiten van de andere Mare Nostrum hotels.
Men kan het hotel rechtstreeks boeken en zelf een vlucht regelen met Ryanair of Transavia, scheelt al gauw 200 tot 300 euries

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018 via mobiele applicatie

Hotel is perfect gelegen, direct aan het strand. Ontvangst aan de receptie is hartelijk met een welkomstdrankje. Enige minpunt zijn de kamers die enigzins gedateerd zijn, maar wel schoon en netjes, we hadden uitzicht op het zwembad. Zwembad is niet verwarmd maar ligt windstil tussen de gebouwen. Ontbijt ‘s morgens laat niets te wensen over. Alles is er: vers fruit, eitje, omeletjes die ter plekke worden gemaakt, yoghurt, beleg. In een woord fantastisch!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Kamers zien er netjes uit maar wel verouderd, het gele kussensloop is erg smerig volgens mij word die nooit gewassen. De witte kussensloop wel. Kamers zijn gehorig badkamer heeft geen afzuigen. Het ontbijt kan beter, Het is slecht van smaak.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer zwembad zicht en dat was top. Ik denk dat dit samen met de kamers op zeezicht het rustigste​ zitten. Alleen zeezicht is dit jaar helaas met bulldozers op het strand, want ze vernieuwen het strand en dat duurt zeker deze hele zomer. Schone kamer, maar toch een beetje gedateerd. Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is geweldig, echt alles wat je hartje begeerd. In de avond en halve nacht veel diverse muziek door elkaar, duidelijk te horen in je kamer. Tenerife is druk, zeer druk.

Datum van verblijf: juni 2017