5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamers zien er netjes uit maar wel verouderd, het gele kussensloop is erg smerig volgens mij word die nooit gewassen. De witte kussensloop wel. Kamers zijn gehorig badkamer heeft geen afzuigen. Het ontbijt kan beter, Het is slecht van smaak.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer zwembad zicht en dat was top. Ik denk dat dit samen met de kamers op zeezicht het rustigste​ zitten. Alleen zeezicht is dit jaar helaas met bulldozers op het strand, want ze vernieuwen het strand en dat duurt zeker deze hele zomer. Schone kamer, maar toch een beetje gedateerd. Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is geweldig, echt alles wat je hartje begeerd. In de avond en halve nacht veel diverse muziek door elkaar, duidelijk te horen in je kamer. Tenerife is druk, zeer druk.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
14 mei 2017 beoordeeld

Is een leuk hotel met een prima locatie kan eigenlijk niet veel beter.
Toch zijn er best wat min punten met dit hotel.
Wil een kopje koffie drinken om een uur of 12 moet je naar het zwembad er is maar 1 bar voor zo'n groot hotel.
Wat ook best wel storend is voor oudere mensen een groot hotel waar je best wel ver moet lopen , bestaat uit 3 aparte torens.
Het zwembad wat er mooie was heeft ook een nadeel het wordt niet verwarmd of deze werkte niet ?
Ik kreeg het gevoel of het hotel maar op halve kracht werkte er was zoveel ruimte om meer geld te verdienen voor de eigenaars.
Wilde een appeltaart puntje met slagroom , was of ik iets heel raars vroeg.
Ook je pilsje moest uit die ene bar bij het zwembad halen een snelle snack ect. was er gewoon niet.
Bij elk hotel heb je min of plus punten.
Is zeker geen slecht hotel maar wel ruimte voor verbetering

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
17 december 2016 beoordeeld

We hadden voor dit hotel gekozen omdat we enkele jaren geleden een paar keer een geslaagde vakantie doorgebracht hadden in het hotel Mediterranean Palace, dit is het zusterhotel dat naast het hotel Cleopatra is gelegen en maakt deel uit van het Mare Nostrum Complex.
Gezien het hotel Cleopatra nog iets hoger staat aangegeven en ook een beetje duurder is hadden we op zijn minst dezelfde verwachtingen.
Het onthaal aan de receptie verliep vlot op een puntje na, de door ons via het hotel geboekte taxi werd in eerste instantie dubbel aangerekend, gelukkig had ik een print van de bevestigingsmail bij de hand zodat er weinig discussie mogelijk was, dit werd dan ook onmiddellijk rechtgezet.

Bij het naar onze kamer brengen waren we onder de indruk van de openbare ruimtes inbegrepen het zwembad.

Evenwel bij het betreden van onze kamer waren we wel teleurgesteld, deze zijn niet meer van deze tijd en naar mijn mening aan renovatie toe, vooral het meubilair heeft effectief zijn beste tijd gehad, schuiven van een ladekastje kon je niet correct sluiten omdat de kast met de tijd haaks is gaan staan.
De badkamer is basic.
Het onderhoud van de kamer en badkamer zijn volgens de gebruikelijke normen, wel werd soms maar om de 2 dagen een shampoo en douchegel flesje achtergelaten, terwijl we deze toch dagelijks gebruikten.

Het ontbijtbuffet is prima en alles is echt aanwezig, er is zelfs versgeperst fruitsap (appelsienen) zonder bij te moeten betalen.

We hadden half pension geboekt maar dat zou ik niet aanraden, er zijn namelijk veel meer mogelijkheden in de restaurants in de omgeving.
Het aantal aanwezigen in het restaurant voor het avondeten is in verhouding opvallend laag tegenover het ontbijt.
Het diner in het hotel is ook steeds volgens hetzelfde stramien, zeker voor wat betreft het saladebuffet, dit is gedurende ons gans verblijf steeds identiek gebleven met dezelfde producten op dezelfde plaats.
Er is enkel variatie aan de grill met de vis en het vlees, een glimlach van de personen achter deze grill zou ik geapprecieerd hebben.

Rekening houdend met de positieve en negatieve kanten hebben we dit verblijf als minder ervaren.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
28 november 2016 beoordeeld

De kamer had veel te weinig opbergruimte. Op de badkamer kon je alleen je toiletgerief kwijt. In de slaapkamer buiten een grote kleerkast met spiegel waren er MAAR enkele kleine laatjes voorzien . Ik kon daar geen orde hebben , wist niet waar naar toe met ondergoed en zwemgerief en heb dan maar alles in aparte zakken gedaan en onder in de kleerkast tussen de schoenen gelegd . De kamers waren ruim en proper maar wel GEEN bodylotion alleen shampoo en douchezeep en EEN zeepje en EEN klein handdoekje voor TWEE personen !!!!

Kamertip: Niet aan de straatkant , te veel lawaai, ik zou zwembadzicht kiezen .
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner