“Friends 4ever ”

Geclassificeerd als nr. 27 van 298 Restaurants in Playa de las Americas
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegaan voor de tapas en dat was niet voor niks. Heerlijk gevarieerd en met een leuke persoonlijke touch (ober kende wat NL woorden) Kwalitatief ruim voldoende, nette locatie, fijne menukaart en een nette prijs. Friends 4ever dus.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Friends, kun je genieten van een mooi uitzicht, heerlijk eten en vriendelijk bediening.
Voornamelijk gaan wij hier altijd eten voor de chateaubriand, deze word in een korst van zeezout klaar gemaakt. Verrukkelijk gewoon! Maar andere gerechten op de kaart zijn ook super lekker.
Tijdens een vakantie op Tenerife gaan we hier geregeld 2 a 3 keer per week eten.

Toetjes zijn ook super lekker zoals de homemade tiramisu & heerlijke koffie’s!

Handig is wel om een tafel op voorhand te reserveren.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten hier! Heerlijke spareribs, mals vlees met lekkere bbq saus erover heen. Vriendelijke bediening en mooi uitzicht over de zee! Wij gaan beslist nog een keer!

17 mei 2018 beoordeeld

Hier voor de lunch geweest (clubsandwich met verse frietjes), heerlijk klaargemaakt, niets op aan te merken. Terras met mooi uitzicht op zee. Wel jammer dat het alleen met een trap bereikbaar is. Zeker een aanrader om hier te gaan eten!

17 mei 2018 beoordeeld

Wat een leuke tent, wij hebben hier twee keer gegeten tijdens onze vakantie. Nederlandse eigenaar, gezellig personeel en héérlijk gegeten! Wij komen hier zeker weer terug!!

Reizigers die Friends Lounge Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Tenerife

In Friends Lounge Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!