“We wilden wat gaan eten maar alleen wat gedronken”
Beoordeling van Bar Berlin Teneriffa

Bar Berlin Teneriffa
Geclassificeerd als nr. 75 van 306 Restaurants in Playa de las Americas
Keukens: Barbecue, Diner, Duits, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de goede beoordelingen maar eens bezocht voor een lunch. Na het bestellen van een drankje (er werd ons geen menukaart aangeboden) maar besloten om het bij een drankje te laten. Heerlijk Weizen biertje gedronken maar voor de rest ziet het er uit als vergane glorie.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo af en toe gaan een vriendin en ik hier samen eten. Zij kiest altijd wat anders, ik ga met name voor de salade. Goed gevuld en zoals een salade zou moeten zijn (volgens mijn beleving). Mijn vriendin is ook altijd tevreden over haar gerecht. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

17 augustus 2016 beoordeeld

Inmiddels al meerdere keren geweest, zowel zomers als in de winter.
Eten is altijd perfect en meer als voldoende. Misschien wel iets teveel.
Sabine, Frank en personeel proberen een gezellige en huiselijke sfeer te creëren en vragen meerdere keren of alles naar wens is. In de winter is er ook entertainment.

23 juni 2016 beoordeeld

Maaltijden waren zeer royale porties en bediening kwam regelmatig vragen of we nog verder iets wilde.
Bediening is zeer vriendelijk en bekwaam.

21 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige bar/restaurant. De inrichting is een feest. Een bezoek aan de schone toiletten is een atractie op zich. Het uitzicht vanaf het terras op de oceaan is een plaatje. Wij zijn dit restaurant gegaan om een echtte Duitse snitzel te eten. Nou die was er. Samen met de heerlijke gemixte salade en de frietjes ook een feest op zich. Als je op Tenerife Sur bent, raad ik een bezoek naar Bar Berlin ten zeerste aan.

Reizigers die Bar Berlin Teneriffa bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Tenerife
Tenerife, Canarische Eilanden

Los Cristianos, Arona

In Bar Berlin Teneriffa geweest? Deel je ervaringen!