Beoordeeld op 6 januari 2017

In augustus 2016 verbleven drie vrienden en ik in één van de appartementjes aan de achterzijde van het grote complex. Het was er erg schoon, ook in de lobby en het zwembad; niks op aan te merken! Het personeel was erg behulpzaam en erg vriendelijk! Het barretje waar ze broodjes en cocktails serveren is een leuke bijkomst voor als je een dagje aan het zwembad blijft liggen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Coral California, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2017

Geachte gasten,
hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u genoten van uw verblijf bij ons en dat we elkaar ontmoetten uw goedkeuring. Zeker, zou het een genoegen voor ons om u weer van harte welkom in de toekomst. Ondertussen dank u voor onze gasten te zijn geweest in augustus vorig jaar.
Margarita Müller

Beoordeeld op 5 september 2016 via mobiele applicatie

Kamers zijn groot en schoon. Personeel vriendelijk. Goede centrale locatie in Playa las Americas tov stranden, winkels en uitgaansgelegenheid. Aanrader! Ontbijt is in 'zuster' hotel paar honderd meter verderop.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

geweldige mooie nette schonekamers goede bedden iedere dag schonen handdoeken en beddengoed lekker rustig omdat er geen kinderen in mogen heel de dag en nacht iemand op de receptie leuk zwembad en supermarkt aan de overkant van de straat

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 juni 2016 via mobiele applicatie

Een super vakantie gehad in Tenerife.
Heel vriendelijk personeel en hielp ons met al onze vragen toen onze reisorganisatie niet kwam opdagen. We hebben 2 kakkerlakken gehad waarmee het personeel ons hielp weg te halen. Wifi connecten niet altijd maar daarvoor gingen we dan lekker aan het schone zwembad zitten of op het balkon. Ons appartement werd goed schoongemaakt en leek net gerenoveerd. Plus het bed lag super. Voor het ontbijt moesten we 2 min lopen naar een ander hotel die samenwerkte met primecomfort california waar we genoeg keuze hadden.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 7 juni 2016

Het is een schoon hotel, ruime kamer met prima bedden, en een fijne badkamer. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. En, prettig voor wie een auto huurt, het hotel heeft een eigen (gratis) parkeerplaats. Het hotel ligt op loopafstand van supermarkten, restaurants en strand.

Datum van verblijf: mei 2016