Beoordeeld op 5 september 2016 via mobiele applicatie

Kamers zijn groot en schoon. Personeel vriendelijk. Goede centrale locatie in Playa las Americas tov stranden, winkels en uitgaansgelegenheid. Aanrader! Ontbijt is in 'zuster' hotel paar honderd meter verderop.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

geweldige mooie nette schonekamers goede bedden iedere dag schonen handdoeken en beddengoed lekker rustig omdat er geen kinderen in mogen heel de dag en nacht iemand op de receptie leuk zwembad en supermarkt aan de overkant van de straat

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 juni 2016 via mobiele applicatie

Een super vakantie gehad in Tenerife.
Heel vriendelijk personeel en hielp ons met al onze vragen toen onze reisorganisatie niet kwam opdagen. We hebben 2 kakkerlakken gehad waarmee het personeel ons hielp weg te halen. Wifi connecten niet altijd maar daarvoor gingen we dan lekker aan het schone zwembad zitten of op het balkon. Ons appartement werd goed schoongemaakt en leek net gerenoveerd. Plus het bed lag super. Voor het ontbijt moesten we 2 min lopen naar een ander hotel die samenwerkte met primecomfort california waar we genoeg keuze hadden.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 7 juni 2016

Het is een schoon hotel, ruime kamer met prima bedden, en een fijne badkamer. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. En, prettig voor wie een auto huurt, het hotel heeft een eigen (gratis) parkeerplaats. Het hotel ligt op loopafstand van supermarkten, restaurants en strand.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 2 september 2015

na veel wikken en wegen voor dit hotel gekozen.... nou nou heb er geen seconde spijt van gehad, zag er heel netjes en schoon uit, heerlijke bedden fijne regendouche, keuken enz. precies zoals op de foto's. kies wel voor een kamer in het hoofdgebouw dan heb je balkon met uitzicht op het zwembad. fijn personeel, kamers bijna elke dag gepoetst. 2 supermarkten vlakbij. lounge en deephouse muziek bij het zwembad. er is geen airco maar wel ventilator, tip : s'avonds de schuifpui en voordeur openzetten dan waait er een frisse wind door.

Kamertip: kamer in het hoofdgebouw.
Datum van verblijf: augustus 2015