Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Na lang zoeken kwamen we bij dit hotel terecht , met 2 kinderen van 7 en 9 zaten we in kamer met balkon en uitzicht op zwembad , kamers zijn mooi ruim en netjes en worden ook elke dag schoongemaakt en ook de bedden worden dan weer mooi opgemaakt. Wij hadden geboekt met ontbijt en diner wat ons zeer goed bevallen is , elke dag genoeg keuze uit verschillende gerechten en met ook elke dag andere gerechten. Ook voor de kinderen is het daar super met verwarmd zwembad, speeltuin en ook computers op de hal konden zij zich prima vermaken. Bij het zwembad waren ook elke dag genoeg ligbedden beschikbaar en met de gratis handdoeken service is dat mooi geregeld. Ook ligging is super dichtbij de boulevard en het strand. Ook binnenkomst en vertrek was goed geregeld en personeel is ook super vriendelijk, dus al met al is het goed vertoeven daar.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 9 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik kan mij niet vinden in de slechte reverenties,
Dit hotel is ons zeer goed bevallen. Schone kamers en prima bedden( ook voor de kinderen een goed bed) .Het eten was elke dag goed.
Onze kinderen hebben zich hier prima vermaakt, leuke animatie en een mooie speeltuin.

Dit hotel heeft een verwarmd zwembad.

Ook geen slechte ervaring gehad met onvriendelijk personeel. Allemaal waren ze erg vriendelijk.

En geen enkele kakkerlak gezien

Ik vind dit hotel een echte aanrader voor een leuke vakantie.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 27 september 2017

Wij zijn gewend om naar een zusterhotel te gaan (reeds 25 jaar), maar aangezien men dit volledig aan het renoveren was, gingen we dus naar Bitacora. Een mens vergelijkt nu eenmaal altijd, maar toch wil ik een zo eerlijk mogelijke recensie schrijven.
ALLE personeel (van bij de incheck tot men terug uitcheckt - ook kamermeisje en mensen van de technische dienst) heel vriendelijk en gedienstig. Niets is teveel gevraagd.
Het animatieteam is zeer prettig, zowel voor kinderen als voor volwassenen. En ze kunnen een stukje dansen!!!! We hebben tijdens ons verblijf genoten van de White Party (waarbij echt kosten noch moeite gespaard werden), de Pink Party en de Feria (een soort Vlaamse Kermis, maar meer naar kinderen toe gericht). Deze events gaan enkel door in de vakantieperiodes.
De buffetten (we hadden half pension) zijn gevarieerd en lekker. Er was voldoende keuze elke dag en ik zou niet weten wat men nog zou kunnen toevoegen. Men was heel snel om alles aan te vullen. Het bedienend personeel werkt zich uit de naad om zo snel mogelijk af te ruimen en tafels terug klaar te maken.
De bedden zijn heel goed en we hebben doorgaans lekker geslapen. De kamers zijn wel wat gehorig, dus met luidruchtige buren kan men daar hinder van ondervinden.
Het hotel heeft een beperkte face-lift ondergaan (receptie, kamers en badkamers). We hadden een inloopdouche en ik denk dat dit voor de meeste mensen wel handiger is dan een bad.
Het handdoekje leggen heeft weinig zin als je voor 10 uur smorgens dan terug je ligbed verlaat. De badmeester doet dan nl. zijn ronde en neemt de handdoeken en je spullen mee tot je ze komt ophalen. Na 10 uur kan je vrij je gang gaan. Dit is fair naar de andere gasten toe, maar is soms niet zo leuk als je voor 10 uur een kleine wandeling wil doen en nadien noodgedwongen aan het kinderzwembad moet gaan liggen (rumoer en er rekening mee houdend dat het nog steeds schoolvakantie was).
In de lounge staan 6 Apple-computers gratis ter beschikking. Is heel fijn, maar in de vakantie worden die computers constant bezet door kinderen die er heel luidruchtig muziek en filmpjes op bekijken. Ook kleeft de boel er soms door de zoetigheden die ze aan de PC nuttigen. Soms probeert men van de receptie uit om hier wat aan te doen, maar dat is geen makkelijke klus als je de ouders niet wil tegenkrijgen.
De Wifi in het hotel is gratis, maar op bepaalde uren redelijk traag.
De liften werden ook vernieuwd, maar regelmatig bleef er een lift haperen en was er een minder beschikbaar. Dat is lastig en zeker als iedereen van en naar het restaurant wil.
We hebben er al bij al een fijne vakantie gehad en kijken er met veel plezier op terug. We zouden nog wel terug willen, maar liever niet in de schoolvakanties aangezien we zelf geen kinderen gewend zijn (en er in het begin wel 300! zaten).

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 september 2017

Wij herkennen ons niet in het slechte review. Ontvangst bij de receptie, heel vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was op de 5e met uitzicht aan de straatkant. Geen last van lawaai oid. Het eten was goed en divers. Zoals overal is handdoekje eerder een regel dan een uitzondering, genoeg ligbedden overigens. Aan de kinderen hebben ze ook gedacht met springly world.
Ligging tov centrum en strand is uitstekend.
Al met al zijn wij zeer tevreden over het hotel, ligging en personeel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

Hotel was niet zo proper,niet de kamer,restaurant, omgeving zwembad...
Ook waren er kakkerlakken aanwezig...sorry maar zie ze liever niet.
Eten was wel in orde.
Kamers ruim en vernieuwd maar met een hele oude, vuile zetel op dan.....
Je mag je handdoek niet voor 10u alleen laten aan het zwembad maar na 10 u hoef je niet meer aanwezig te zijn, rare methode..
Ben ook tegen handdoekjes leggen,maar dit vond ik er wat over.
Personeel was wel vriendelijk.
Hotel is ideaal voor families's die graag all-in hebben (vooral Engels gericht).
Ondanks alles,hebben we wel een leuke vakantie gehad,maar veel teveel betaald voor dit hotel,hadden half pension,wij hebben al veel beter 4* gehad,wij gaan niet meer terug.
Wel goed voor kinderen.
wifi werkt ook niet overal perfect.
Wel een super locatie, dicht bij winkels en restaurants en toch rustig.

Kamertip: hoe hoger, hoe rustiger
Datum van verblijf: juni 2017