Spring Hotel Bitacora
Mediterranean Palace Hotel(Playa de las Americas)
  • Gratis parkeren
Gran Oasis Resort(Playa de las Americas)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 197 per nacht.

Iberostar Las Dalias(Playa de las Americas)
  • Zwembad
Hotel Best Tenerife(Playa de las Americas)
  • Restaurant
Palm Beach Tenerife(Playa de las Americas)
  • Aan het strand
  • Zwembad
H10 Las Palmeras(Playa de las Americas)
  • Gratis parkeren
Cleopatra Palace Hotel(Playa de las Americas)
  • Gratis parkeren
H10 Conquistador(Playa de las Americas)
  • Gratis parkeren
HD Parque Cristobal Tenerife(Playa de las Americas)
Orbitz.com
27 september 2017 beoordeeld

Wij zijn gewend om naar een zusterhotel te gaan (reeds 25 jaar), maar aangezien men dit volledig aan het renoveren was, gingen we dus naar Bitacora. Een mens vergelijkt nu eenmaal altijd, maar toch wil ik een zo eerlijk mogelijke recensie schrijven.
ALLE personeel (van bij de incheck tot men terug uitcheckt - ook kamermeisje en mensen van de technische dienst) heel vriendelijk en gedienstig. Niets is teveel gevraagd.
Het animatieteam is zeer prettig, zowel voor kinderen als voor volwassenen. En ze kunnen een stukje dansen!!!! We hebben tijdens ons verblijf genoten van de White Party (waarbij echt kosten noch moeite gespaard werden), de Pink Party en de Feria (een soort Vlaamse Kermis, maar meer naar kinderen toe gericht). Deze events gaan enkel door in de vakantieperiodes.
De buffetten (we hadden half pension) zijn gevarieerd en lekker. Er was voldoende keuze elke dag en ik zou niet weten wat men nog zou kunnen toevoegen. Men was heel snel om alles aan te vullen. Het bedienend personeel werkt zich uit de naad om zo snel mogelijk af te ruimen en tafels terug klaar te maken.
De bedden zijn heel goed en we hebben doorgaans lekker geslapen. De kamers zijn wel wat gehorig, dus met luidruchtige buren kan men daar hinder van ondervinden.
Het hotel heeft een beperkte face-lift ondergaan (receptie, kamers en badkamers). We hadden een inloopdouche en ik denk dat dit voor de meeste mensen wel handiger is dan een bad.
Het handdoekje leggen heeft weinig zin als je voor 10 uur smorgens dan terug je ligbed verlaat. De badmeester doet dan nl. zijn ronde en neemt de handdoeken en je spullen mee tot je ze komt ophalen. Na 10 uur kan je vrij je gang gaan. Dit is fair naar de andere gasten toe, maar is soms niet zo leuk als je voor 10 uur een kleine wandeling wil doen en nadien noodgedwongen aan het kinderzwembad moet gaan liggen (rumoer en er rekening mee houdend dat het nog steeds schoolvakantie was).
In de lounge staan 6 Apple-computers gratis ter beschikking. Is heel fijn, maar in de vakantie worden die computers constant bezet door kinderen die er heel luidruchtig muziek en filmpjes op bekijken. Ook kleeft de boel er soms door de zoetigheden die ze aan de PC nuttigen. Soms probeert men van de receptie uit om hier wat aan te doen, maar dat is geen makkelijke klus als je de ouders niet wil tegenkrijgen.
De Wifi in het hotel is gratis, maar op bepaalde uren redelijk traag.
De liften werden ook vernieuwd, maar regelmatig bleef er een lift haperen en was er een minder beschikbaar. Dat is lastig en zeker als iedereen van en naar het restaurant wil.
We hebben er al bij al een fijne vakantie gehad en kijken er met veel plezier op terug. We zouden nog wel terug willen, maar liever niet in de schoolvakanties aangezien we zelf geen kinderen gewend zijn (en er in het begin wel 300! zaten).

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
13 september 2017 beoordeeld

Wij herkennen ons niet in het slechte review. Ontvangst bij de receptie, heel vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was op de 5e met uitzicht aan de straatkant. Geen last van lawaai oid. Het eten was goed en divers. Zoals overal is handdoekje eerder een regel dan een uitzondering, genoeg ligbedden overigens. Aan de kinderen hebben ze ook gedacht met springly world.
Ligging tov centrum en strand is uitstekend.
Al met al zijn wij zeer tevreden over het hotel, ligging en personeel.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
11 juli 2017 beoordeeld

Hotel was niet zo proper,niet de kamer,restaurant, omgeving zwembad...
Ook waren er kakkerlakken aanwezig...sorry maar zie ze liever niet.
Eten was wel in orde.
Kamers ruim en vernieuwd maar met een hele oude, vuile zetel op dan.....
Je mag je handdoek niet voor 10u alleen laten aan het zwembad maar na 10 u hoef je niet meer aanwezig te zijn, rare methode..
Ben ook tegen handdoekjes leggen,maar dit vond ik er wat over.
Personeel was wel vriendelijk.
Hotel is ideaal voor families's die graag all-in hebben (vooral Engels gericht).
Ondanks alles,hebben we wel een leuke vakantie gehad,maar veel teveel betaald voor dit hotel,hadden half pension,wij hebben al veel beter 4* gehad,wij gaan niet meer terug.
Wel goed voor kinderen.
wifi werkt ook niet overal perfect.
Wel een super locatie, dicht bij winkels en restaurants en toch rustig.

Kamertip: hoe hoger, hoe rustiger
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier met de hele familie (opa, oma en 2 gezinnen met 5 kids (3-10jr).

Kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. Onze kamers lagen aan de voorzijde (boven hoofdingang) en daar was vanaf 6u 's-ochtends druk met lossende vrachtauto's. Voor de lichte slapers is dat wel een nadeel.

Hele hotel heeft goed en gratis WiFi bereik en in de lobby staan 6 snelle iMac's welke je gratis kunt gebruiken. In de bar is elke avond entertainment, maar daar moet je niet te veel van verwachten. Beetje ouderwets allemaal, wat voor de meeste gasten (ouderen) voldeed. Jammer dat er geen pub of bruin café is ingericht waar je gezellig een biertje kunt pakken en voetbal, formule 1 etc kunt kijken. Miniclub is ook minimaal.

Restaurant is goed en bediening is vriendelijk. Voldoende variatie in buffetvorm.

Handdoekservice bij het zwembad is fijn en er zijn voldoende ligbedden met zachte kussens. Badmeester was erg streng, glijbaan regelmatig dicht en luchtbedden/-banden slechts in klein deel van het bad toegestaan.

Fitness is niet groot (6 apparaten), maar wel modern. Hele dag (7-20u) open.

Overall een prima hotel. Vlakbij de zee en het winkelcentrum. Wel wat gedateerd en veel oudere Engelsen.

Verbleef: mei 2017
13 april 2017 beoordeeld

Super goed hotel! Schoon, aardige mensen, prima locatie en uitstekend eten!
Hotel is helemaal opgeknapt en echt van deze tijd. De ligging is ook prima, je loopt zo alle kanten uit en winkels genoeg, dus lekker shoppen.
Een aanrader dus!

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner